Het is half 9, Sanny wil niet te laat komen op haar nieuwe school. Ze rent door alle gangen, rent haar lokaal in ! Net op tijd! Gelukkig kan ze nog ergens zitten!
'Hey' zegt ze, 'ben ik nog op tijd voor de les? '
'Ja, je bent nog op tijd ! ben jij nieuw hier? ik heb je hier nog nooit gezien! ' Nu pas ziet Sanny wie dit is!
'Jij bent.. Jij... Jij.. HARRY! ' zegt ze enthousiast!
'Ja dat klopt!'
'OMG, sorry hoor, ik doe wel weer normaal!'
'Hahah' Harry grijnst naar Sanny! 'Maakt niet uit, je lijkt me wel oke!'
'Hahahhah thanks! ' zegt Sanny lacherig
De bel klinkt door het lokaal. De les begint!
'Goedemorgen! Klas, ik wil jullie voorstellen aan de nieuwe leerlinge Sanny Stylison' zegt de docent.
'HOOOI SANNY' grapt Leon. Sanny zwaait verlegen naar hem.
'Deze les beginnen we met de dagopening' verteld de leraar.
Sanny kan haar hoofd er niet bijhouden, maar hoe daar komt ze maar niet achter.
Sanny's gedachte:
Die Harry, die doet wel heel aardig. Ik weet het allemaal niet meer! Ook met de problemen op mijn vorige school,
dit word echt een nieuwe start blijkbaar! Ik hoop dat ik zo wat met Harry of met een ander klasgenootje ergens kan gaan drinken. Ik hoop dat ik op deze school wel kan zijn wie ik ben. Ik hoop dat ik kan zingen en dansen wanneer ik wil! En ik hoop dat ik misschien een keer kan zingen samen met Harry!

'Sanny?' vraagt Harry. Sanny geeft geen antwoord.
'Sanny?' probeert hij nog een keer. Weer geen reactie, Harry tikt Sanny aan.
'Ehm ja?'
' Zullen we wat afspreken zometeen? Jij bent namelijk niet zo'n fan, die gelijk op me afspringt en alles wilt van mij haha, zullen we naar de Restobar gaan met Olaya en Shanna?'
'Ehm jahoor goed idee! ' Sanny wilt wel alles eruit gillen, al haar emoties! maar ze kan haar vreugde bedringen!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen