Trente sinq
With me you’re winning girl
You don’t have to roll the dice
Tell me what you’re really here for Them other guys?
I can see right through ya’
Waarom keek hij zo kwaad? Waarom liep hij weg? Waarom deed hij me zoveel? 'Sorry.' Zei Ali. 'Sorry waar voor?' Zei ik een beetje verbaasd. 'Ik had het niet moeten doen, ik zie hoe je naar hem kijkt, ga achter hem aan.' 'Nee, ook al vind ik hem leuk hij vind mij niks.. Kom we gaan eten.' Zei ik en trok Ali mee. Toen we na een uur gegeten hadden en Scooter ons riep om te gaan kwam Pattie naar me toe. 'Heb jij Justin gezien?' Vroeg ze een beetje bezorgd. 'Nee ik dacht dat hij bij jullie was?' 'Nee we hebben hem al een uur niet gezien, Jaden weet ook niet waar hij is.' Ik zuchten diep en voelde de tranen achter mijn ogen branden. Straks was er iets gebeurd en dan was het mijn schuld, ook al gaf hij niks om mij ik had wel met Ali gezoend. 'We gaan het zo doen, we maken bekent dat jij de nieuwe ster bent volgende week, ik heb niet al met je oma overlegd en zij en Paris komen over vliegen naar de persconferentie en dan maken we ook meteen bekend dat jij een echt Jackson bent.' Het drong later pas mij me door dat Scooter tegen mij praten en nog later waar het precies over ging. 'Justin is in het hotel, ik heb Chaz net gesproken.' Zei Pattie. Alles ging langs me heen, ik ging dalijk wel met Justin praten al durfde ik het eigenlijk niet zo goed. 'Kom we gaan de dag was lang genoeg.' Zei Pattie toen ze mij een beetje wazig zag kijken. We namen afscheid van Ali, die me nog zijn nummer gaf en toen zelf ook weg ging. Ik stapte in de auto en legde mijn hoofd teugen de deur aan en binnen een paar minuten waren mijn ogen gesloten. Voor mij gevoel een paar minuten later merkte ik hoe twee sterken armen me optilde en naar boven brachten, ik keek even door een kiertje van mijn ogen en zag dat Kenny me aan het dragen was. 'Ik ben wakker hoor.' Mompelde ik boven aan de trap. 'Wat het ik je nou voor niks lopen dragen.' Zei hij lachend. 'Dankje.' Zei ik lachend, fijn nu was ik ook klaar wakker. Ik sprong uit zijn armen en gaf hem een knuffel, ik renden meteen door naar de kamer die ik deelde met Chloe en Shara, ik rukte de deur open en begon te gillen toen ik daar meer mensen aan trof dan ik verwachten. 'Wat doen jullie hier allemaal?' Zei ik toen ik mijn hard verzakking had overleefd. 'Wachten op onze nieuwe ster.' Zei Jaden. Ik stak mijn tong uit, 'Ja onze nieuwe slet zul je bedoelen.' Zei Justin arrogant. Meteen was het dood stil. 'Hoe bedoel je?' Vroeg Chaz een beetje boos. 'Dat mevrouw al meteen met Ali zoent.' 'WAT HOE ZOENDT HIJ?' Riep Shara uit. 'Goed, beter als die achterlijke player daar.' Zei ik wijzend op Justin. Hij keek me kwaad aan en stond op. 'Hij is geen haar beter als mij Madison, hij gebruikt je alleen.' 'Oh dat deed jij natuurlijk niet.' Zei ik hem kwaad. 'Hou je bek bisch je denkt nu dat je alles bent nu je aandacht krijgt van hem en bent ontdekt maar ik zal je een ding vertellen, je bent niks dan alleen een goedkoop wijf.' Zijn woorden stoken me in mijn hard, ken je dat gevoel dat als je op een mug had vermoord, nou ik voelde me nu di mug. Zonder een woord te zeggen rende ik de kamer uit, de trap af naar buiten de regen in, terwijl de tranen stoomden over mijn wangen. Was ik echt zo goedkoop? Was ik echt een slet? Was ik echt niks waard was het daarom waarom papa mij niet aan het publiek wou laten zien? Zonder dat ik wist waar heen, bleef ik rennen en rennen. Ik herkende de omgeving niet en lied me huilend op de grond zakken. Justin haten me, nee nog erger hij walgde van me.
Reageer (8)
iloveitbabyyyy xxx
1 decennium geledenOmg zo zielig!!
1 decennium geleden@Aperecium: ik doe met je mee!!
*Cinq omg ik doe het weer
1 decennium geledenWaarom Justin what the fuck is wrong with you!
1 decennium geledenAls hij het niet snel goed maakt kom ik achter hem aan met een hamer!
Snelverdeeeerr
Nee, nee, neeee dit kan langer niet meer zo Bieber moet NU zijn excuses aanbieden.
1 decennium geledenBtw I loveeeeeee your storyyyyy(flower)