Foto bij we all are creatures

|| Brooke Anderson ||

''Ik snap je Alex.. vanavond naar de zolder.. we gaan je helpen om je krachten te ontdekken... tis nu tijd voor de waarheid..'' zeg ik tegen Alex en ze kijkt me bang aan. Anna en Jai waren net weg en toen stormde Alex opeens binnen en ze vertelde me alles. toen ze klaar was heb ik haar verteld dat ze naar de zolder moet vanavond. "okee, ik kom vanavond naar de zolder" zegt Alex en loopt mijn kamer uit. snel loop ik naar de kamer van Alex en storm haar kamer binnen en zie dat ze een gesprek voerde met de Jongen die tegen me op botste een paar dagen geleden. "oohw sorry" zeg ik als ze geschrokken hun gesprek onderbreken. "maakt niet uit, wat kwam je doen?" vraagt ze. "ik moet je spreken, meidendingen." zeg ik, voor het geval die jongen het verdacht vind. ik weet niet eens hoe hij heet. "ik zal wel gaan, ik ben Fabian en kom uit Belgie." zegt hij met een grappig accent. "leuk je te ontmoeten Fabian, ik ben Brooke." zeg ik en ga bij Anna op haar bank zitten, ze heeft een hele vrolijke kamer. haar bureau staat onder het raam, die muur is zachtroze en hangt vol met fotolijstjes. aan de muur aan de overkant staan haar kast, haar bed en openhaard. die muur is behangen met een vrolijke barroque print. de muur bij de deur is een witte muur die Anna zelf aan het beschilderen is, elke zaterdag schildert ze een stukje, bijvoorbeeld een motiverende tekst of een aztec print of gewoon een landschap. haar bank staat tegen het bed aan. "wat is er?" vraagt Anna serieus. "Alex weet iets over haar verleden, ik weet niet wat ze is maar ze lijkt een Russische nimf te zijn. ze kwam te net mijn kamer binnen stormen met een bizar verhaal." zeg ik en vertel Anna de rest van het verhaal aan haar.

"wat?!" roept ze. "je hebt haar uitgenodigd om vanavond naar de zolder te komen! dat word haar dood!" roept ze boos en zwijgt. "sorry" zeg ik schuldig. "sorry, het maakt niet uit. ik had niet zo moeten reageren." zegt Anna en ik omhels haar. "over een uur is het zover" zeg ik en Anna knikt een beetje bang. "ik ga me klaar maken." zegt ze en gaat in een yoga houding zitten en probeert tot rust te komen. zachtjes loop ik haar kamer uit maar Anna roept me terug en zegt dat ik mee moet doen om rustig te worden. dus ik ga zitten en doe de yoga houdingen van Anna na.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen