Lucy POV

Je opende je ogen, jemig, wat was dat een mooie droom. 'Lucy!' Het geschreeuw kwam uit de badkamer vandaan. Met een chagrijnig gezicht liep je er dus maar naar toe. Je keek heel even waar het geluid vandaan kwam, maar daarna zag je het. 'Je hebt een heerlijk bad zeg.' Je ogen lichtten op en je kreeg een brede grijns op je gezicht. Had je het dan niet gedroomd?!?!? Nojiko was hier dus echt, en ze was zo aardig. De onderkant van haar haren waren roze, en haar ogen waren blauw. Dit was haar echt. Je humeur kon nu dus al niet meer stuk, dacht je. Opeens sprongen Scarlet en Erza uit het water. Je schrok omdat je hun niet had gezien. 'IK HEB GEWONNEN! NIETES IKKE!' Toen je van de schrik was bijgekomen moest je lachen. 'Ik ga naar Fairy Tail, zie ik jullie zo?' 'Zo? REQUIP' Een paar seconden later zat Nojiko ook in haar outfit. Haar mint-groene shirtje en korte spijkerbroekje, waarmee ze ook in een tijdschrift stond. Samen liepen jullie naar jullie guild. Je vond het fijn, om bij zulke sterke karakters te zijn. De wind suisde door jullie haren, en de felle zon scheen in jullie gezicht. 'Erza, wat dacht je ervan, bikini party? Net zoals vroeger?' Je schrok, omdat het je een vreemd idee leek, maar toen Erza 'lijkt me leuk' geantwoord had, wou je niet als een suf persoon over komen, en daarom deed je maar lekker mee. 'Kom, dan doen je jongens ook mee' toen Nojiko die woorden uitsprak knipoogte ze naar je, waardoor je een beetje rood werd. Nojiko heeft vat een super vriendje, en daar kwam jij dan aan... Lucy the loner. Erza was dan ook singel, maar de meeste jongens vielen als een blok voor haar. Dat had jou opzich niet erg gevonden (Je stelde je jezelf voor, op een hoge troon, en daaronder allemaal jongens die op hun knieën voor je buigden) 'Lucy, kom mee! Alles is al geregeld met telepathie. Omkleden, we gaan zo!' Je was blij dat Erza sprak als een vriendin, maar toch. Zij had het makkelijk, Requip, en klaar! - Aangkomen bij een zwembad - Het viel je op dat Natsu en Nojiko heel vaak, heel close deden met elkaar. Zou dat als vrienden zijn of... Je zat hun een lange tijd te 'bespioneren' maar toen opeens, uit het niets, gaf Natsu Nojiko een kus op haar wang. 'WHAAA-A-A-A. Je sprong uit het water en wees met een gestrekte vinger naar Natsu en Nojiko. 'Wat is er?' 'Jullie....' Wist je dat dan niet? Erza keek je met een vragende blik aan. 'Natsu en Nojiko zijn een couple' Heeft dat dan nooit in dat ene Magazin van die 'cool' gast gestaan? Bespottelijk. Ze zijn al zo lang zo schattig samen. Je ontneemt mensen toch niet de moeite om daar na te kijken?!?' Erza, stop maar, je begint er een boek over te schrijven... Ik weet dat je mijn beste vriendin bent, maar je hoeft het niet altijd voor me op te nemen...' Weer zo'n schok moment. Dat had je ook nooit geweten. Misschien konden ze Nojiko niet interviewen omdat ze weg was, en waren ze bang om er dingen in te plaatsen zonder haar toestemming... Kon ze dan zo gevaarlijk zijn? Ze leek zo lief, van buiten.

Reageer (2)

  • ShadowNight

    Niceee
    dooor
    zoek je nog personages XD

    1 decennium geleden
  • Luckey

    oke dat couple zag ik niet aan komen
    snel verder please

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen