Zoals beloofd het 2e hoofdstukje

Xxx iris

Ik leg de laatste doos vanuit de gang in mijn kamer en loop met mijn vader terug naar de auto. Snel geef ik hem een kus op zijn wang en zwaai ik totdat hij om de hoek verdwijnt. Ik loop weer terug naar mijn kamer maar net wanneer ik de deur dicht wil doen hoer ik dat mijn naam geroepen wordt. Ik draai om en zie mijn huisgenoten Fleur en Bart staan. Oh he zeg ik. Zeg heb je misschien zin om vanavond iets bij ons te komen drinken, de andere nieuwe huisgenoot komt dan ook zegt Fleur . Is goed zeg ik lachend. Oke dan kunnen we elkaar meteen een beetje beter leren kennen zegt Bart erachteraan terwijl hij zijn sleutel in de kamer naast mij steekt en naar binnen verdwijnt. Ik kijk hem raar aan wat Fleur naast mij doet lachen. Haha zo is hij altijd hoor, best aardig maar heel erg verstrooid. Maar kom vanavond maar een keer langs. Het is de kamer tegenover die van jou. Fleur geeft me een knuffel en loopt dan ook richting haar eigen kamer. Waarna ik ook mijn kamer binnen stap en maar eens begin met het uitpakken van een aantal dozen.

Ik heb al een heleboel dozen leeg gewerkt wanneer ik een whatsappje van Priscilla krijg
- Oke dit ga je echt nooit geloven!!!
~ Haha je bent One direction tegen gekomen en ze vroegen of je bij hun kwam wonen
- Nee beter
~ hmmm lastig, je hebt de postcode loterij gewonnen
- Nee Kirsten is aangenomen op de Dance Acedemy
~Oke en wat is daar leuk aan???
- Nou ze zou eerst naar Amsterdam gaan, dus dicht bij jou maar deze school zit in Amerika dus zijn we voor eeuwig van haar af :)
~Wauw das echt goed nieuws
- Ja he maar moet gaan me moeder heeft een of ander zakelijk etentje en ik moet mee See you
~ Ahw veel plezier, doeggggggggggggggg

Ik grinnik nog even in mezelf. Wekenlang had ik achter elkaar door getwijfeld of ik wel in Amsterdam moest gaan studeren omdat Kirsten daar ook heen ging en dan nog niet van haar af was. Maar uiteindelijk heb ik voor een kamer gekozen dat wat verder van de binnenstad afligt. Daar zou Kirsten toch nooit heen gaan want die was nog te beroerd om een paar kilometer naar school te fietsen. Hierdoor verkleinde de kans dat ik Kirsten tegen zou komen erg. Ik schud mijn hoofd en ben blij dat Kirsten eindelijk weg is. Ik pak mijn jas van de kapstok en loop de trap af richting het stadscentrum. Waar ik nog snel even iets ga eten voordat ik mijn nieuwe huisgenoten dan ga ontmoeten.

Reageer (2)

  • xxxKatexxx

    OMG ze moet Daan en tweede kans geven ze moeten elkaar tegen komen.
    Ze moeten zeggen dat je nog om elkaar geven.
    Ze moeten elkaar vergeven.
    Ze moeten elkaar niet vergeten.
    Ze moeten doorgaan samen.
    Ze moeten samen in een studentenhuis gaan wonen.
    Ze moeten bij elkaar in de kamer komen xD.
    Zo ze moeten wel veel moet ik nog meer zeggen.
    Heb nog veel meer wat ze moeten!!(lol)

    1 decennium geleden
  • UrWishhx

    Welke Pov is dit eigenlijk?????? .....

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen