Trente trois
Help to make season bright
Can help to make the season bright
Tiny tots with their eyes all aglow
Will find it hard to sleep tonight
De laatste week in Holland was om gevlogen Za en Twist zouden over een maand weer even langs komen en Ryan en Chaz zouden nog twee maanden blijven. Ook mama was er, niet dat ik dat erg vond soms was het gewoon even fijn om met mama te zijn, al was ze deze week meer bij Madison dan bij mij. Het leek wel of iedereen geheimzinnig deed, Madison was ook minder op de dans trainingen, mama wou niks kwijt over dat Madison er zo weinig was, en Scooter was te druk met zijn nieuwe sterretje, en nieuwe liedjes en zulke dingen. Oke ik vond het heus niet erg dat hij een nieuw iemand heeft ontdekt hoor als hij daar gelukkig van werd. 'Justin waar zit je met je gedachten.' Riep Shara in mijn oor. Ik keek een beetje verbaasd op, 'Wat is er?' 'We vroegen hoe laat je in de studio moest zijn?' 'Oh over een uurtje ofzo.' 'Mogen wij mee?' Vroeg Chloe. 'Zo boeiend is dat niet hoor.' Zei ik een beetje verveeld, ik had niks tegen hun en wou niet gemeen doen maar ik was gewoon moe, gelukkig hadden we nu twee dagen rust en moest Scooter in in een studio in Duitsland zijn waar hij met dat nieuwe imago van hem een afspraak had, Mama was met Madison weg en Ryan, Chaz en Jaden zouden zo met mij mee gaan dus ik snap wel dat Chloe en Shara ook mee willen. 'Please.' 'Oke is goed, maar ik ga nu wel even omkleden tot zo.' Ze zeiden wat terug maar echt opletten deed ik niet.' Toen ik over de gang van het Duitse hotel liep gaapte ik luid, damn ik ben moe. Ik glipte snel mijn kamer in en ging voor mijn kast staan, ik deed hem open en staarde naar de berg kleding. Ik bekeek alles maar besloot toen maar gewoon een spijkerbroek met een leer jasje aan te doen. Een beetje simpel maar boeiend. Ik liep terug naar de rest en daar was Kenny ook al die ons naar de studio zou brengen. We zaten druk pratend in de auto en ik werd steeds nieuwschieriger 'Weet je al wie het is?' Vroeg Chaz wenkbrauw wiebelend. 'Nee.' 'Oeh straks is het een kei lekker wijffels, of z'n beer, of een kei gespierde jonge of...' Shara had haar hand op zijn moed gelegd. 'Dankje.' Zei de rest ik koor, terwijl Chaz ons boos aan keek. 'IEUW.' Riep Shara opeens uit, ze halderberge haar hand van zijn mond en keek er een beetje vies naar. 'gatver wat lik jij mijn hand.' Zei ze tegen Chaz en veegde haar hand aan zijn broek af. Chloe en Jaden hadden het over... Ja waar hadden die het over ze praten wel maar zonder dat er echt een duidelijke lijn in het gesprek zat. 'We zijn er.' Zei Kenny vrolijk. Mijn zijn alle stapte we uit terwijl de media ons meteen vast legde. 'Ian het waar Justin, heeft je maneger een nieuw iemand?' 'Justin word je vervangen?' 'Wie is het?' 'Wie zijn die meisjes bij je?' Ik werd echt gek en liep stug door. Zo dragen we binnen waren ging Kenny ons voor naar dr studio waar we moesten zijn. Hij deed de deur open en we zagen Scooter zitten, 'Oh jullie zijn er mooi, ze heeft even pauze over vijf minuten gaan we nog een liedje opnemen.' 'Het is dus een ze?'Zei Ryan blij, dat leverde hem een boze blik van Shara op ik kon hem niet goed plaatsen maar het kwam vast omdat zij op een jonge zat te wachten. 'Over twee maanden als haar eerste album af is, word ze jou voor programma.' 'En Jaden dan?' Vroeg ik een beetje geschrokken. 'Justin ik ben dan naar China voor de opnamen van karate kid twee.' oh ja hoe kon ik dat vergeten. 'Pak wat drinken het staan daar op de tafel.' Zei Scooter. We draaide ons om en liepen naar de tafel. Zo te horen was de nieuwe "ster" in de studio gaan staan want we hoorde de microfoon. 'begin maar!' Zei Scooter, en toen hoorde we een stem die ben te zingen, met een ruk draaide ik me om, dit kon niet, maar het was toch zo daar voor me achter de microfoon stond Madison.
Reageer (6)
YEAH! SNEL VERDER!!!!!!!
1 decennium geledenyaay !!
1 decennium geledenjustin kus haar haha
Goed stukje!!!!
1 decennium geledenVerder pleasse!!
*Trente Trois
1 decennium geledenEn SNEL verder! Love it x
I like it !!
1 decennium geleden