Foto bij sleeping beauty *vervolg op cliffhanger*

//Alexandra Petrovsky\\

ik word wakker en hoor geschreeuw vanuit de aula komen, ik trek over mijn pyjama mijn badjas en loop vermoeid naar buiten.. ''wat in godsnaam is hier aan de hand?'' ik wrijf in mn ogen en zie een boze James en Bas.. ik strijk mijn verwilderde knot naar achteren en stommel het trapje af, ''doe eens rustig en ga lekker buiten in de tuin het uitvechten met een blaadjes gevecht ofzo... ik wil slapen'' James kijkt me raar aan ''Wat?'' ''ja.. niet zo schreeuwen.. tis net een burgeroorlog!'' ''goed Alex ga maar slapen'' zegt Bas en draait zich om en loopt weg '' niks daarvan!'' schreeuwt James en hij rent op Bas af.. ik voel ee shock door mijn lichaam en het is net alsof iemand mijn arm naar voren duwt en stijf samen trekt mijn vingers staan kom van de pijn van boosheid schreeuw ik ''TERUG KOMEN!!!"' met een vaart word James naar me toe gezogen zo met mijn nek in mijn hand ''Auauau!!'' roept hij bijnahuilend ''ga... je... stoppen...?'' bij elk woord hou ik m steeds strkker vast tot hj op de vloer ligt ''JA...JA...JAAA'' ik trek m zonder enige moeite omhoog en gooi hem op de bank.. ''mooi'' ik klop mijn handen af en loop naar de kamer alsof het de normaalste zaak van de wereld was... ik vond het verdacht.. maar t kan eens vanpas komen.. ben ik dan een Nimpf zoals Bas zei... ik sluit mezelf op in mijn kamer en pak mijn laptop ''genetische gaven'' er komen duizende zoek adressen waaromder een me echt aanspreekt ''chat voor buitengewone mensen'' ik maak een account aan.. mijn naam.. word... ''LonelyOne'' perfect.. al snel krijg ik een chat bericht..


>VladPier<: Goedendag dame!
>LonelyOne<: Hallo :)
>VladPier<: Wat doet u hier op deze ''freak'' site?
>LonelyOne<: ik ben bang dat ik ook een Freak ben..
>VladPier<: Oh, hoezo dat dan ?
>LonelyOne<: nou kijk daarnet hadden 2 vrienden van mij ruzie..
>VladPier<: dus?...
>LonelyOne<: ik was boos.. en wou slapen tot de ene de ander aan wou vallen.. toen werd ik kwaad en was het net alsof ...
>VladPier<: Alsof?
>LonelyOne<: alsof mijn hand werd bezeten door iets want mijn arm stond stijf en mijn vingers stonden krom van de pijn..
>VladPier<: en gek genoeg was het net alsof je hand uit het niets de jongen naar je toe trok?
>LonelyOne<: Jah...!
>VladPier<: ik heb het zelf ook mee gemaakt.. het beste is om het met je vriendin te bespreken.. Brooke..
>LonelyOne<: Hoe weet jij dat mijn vriendin Brooke heet?
>VladPier<: doe maar wat ik zeg ja?.. dat hoort er allemaal bij.. pas op voor vanavond.. t is vollemaan..

>VladPier: Heeft de chat verlaten<

ik sluit mijn computer af en denk aan het gesprek op naar Brooke...
nogaltijd in mijn pyjama loop ik naar Brooke haar kamer.. ''hey mag ik binnen komen?'' roep ik lief.. Brooke zegt toestemmend dat t mag en uiteindelijk als ik binnen ben leg ik haar alles uit.. ''Ik snap je Alex.. vanavond naar de zolder.. we gaan je helpem om je krachten te ontdekken... tis nu tijd voor de waarheid..''

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen