Foto bij 024

Justin Bieber

Wat moet ze nou met die jongen? Waar is ze überhaupt mee bezig. Eerst Ryan al waar ik bij stond en nu deze jongen. Wie is dit eigenlijk? Ik loop al eventjes rond in het park. Ik wist niet waar ik heen moest. Ik had geen zin om naar huis te gaan.. Hope zou waarschijnlijk ook thuis zijn en dan zal ze wel weer gaan zeuren. Dat kan ik er nu echt niet bij hebben. M'n benen doen pijn van het lopen. Gelukkig zie ik een stukje verderop een houten bankje staan. Ik kan niet snel genoeg naar het bankje lopen. Ik laat mezelf neer ploffen op het houten bankje. Ik zie telkens stelletjes voorbij komen die hand in hand lopen, die met elkaar aan het lachen zijn, die leuk en normaal met elkaar praten. Ik droom van zo'n relatie. Het liefst met Lauren. Hope kan me een zorg zijn. Ze is één en al last. Het enige waar ze echt goed in is, is zeuren, zeuren en nog eens zeuren. Ik moet binnenkort echt gaan praten met Scooter. Dit kan zo niet langer. Ik ben niet gelukkig en ik wil gewoon net zoals elke andere jongeren leven. Zelf bepalen met wie je een relatie aangaat en zelf mag bepalen of het klaar is.
Een uur later zit ik nog precies in dezelfde houding. Ik heb vaak m'n telefoon voelen trillen in m'n broekzak. Ik had niet de behoeften om te kijken wie me heel de tijd zat te bellen. Ik ga voorover zitten en plaats m'n ellebogen op m'n bovenbenen. Ik leg m'n hoofd in mijn handen. Na een aantal minuten zo te hebben gezeten en aan alles te hebben gedacht voel ik een warme hand op m'n schouder. Van de schrik schiet ik meteen overeind en kijk meteen op naar degene die zijn of haar hand op m'n schouder plaatste. Ryan. 'Ey'. Ik antwoord niet. Geen behoefte om te praten met iemand. Hij neemt plaats naast me. Het is voor eventjes stil. 'Ze is gek op je Jus. Je moet voor haar vechten. Iedereen ziet dat ze gek op je is, behalve jij'. Ik kijk 'm verward aan. 'Hoe bedoel je, ze is gek op je? Ze nodigt een andere jongen uit en ze zoent jou. En jij zoent haar terug'. Dat laatste zeg ik er snel en zachtjes achteraan. 'Daar hebben we het al over gehad. Je weet nu hoe het zit en het zal niet nog een keer gebeuren'. Ik slik en zucht eventjes diep. 'Sorry voor m'n gedraag de laatste tijd, man. Ik ben gewoon helemaal gek op die meid. Ik kan ook nergens anders meer aandenken'. Ryan knikt alsof hij me begrijpt. 'Ze wilde achter je aangaan, maar haar vriendinnen hielden haar tegen. Je moet haar niet telkens de schuld geven. Misschien word haar van alles ingepraat door Jane en Sam. Ik weet het niet en jij ook niet. Je moet nog één keer goed met haar praten en haar laten zien dat je zo gek op haar bent. Dat je voor haar wilt gaan en al je tijd in haar wilt stoppen als het moet'. Ik kijk Ryan glimlachend aan. 'Thanks man. Je bent echt een goeie vriend'. Ik buig me naar hem toe en sla m'n armen om hem heen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen