Foto bij Special One Shot ~ Taylor Launter

Yoline Beirnaert


'Omg ik ben zo benieuw naar de nieuwe film van Taylor Launter' Zei ik hyper. Mijn vriendin sloeg haar zelf op het voorhoofd. Ze was niet zo'n fan van Taylor Launter. Ik wel. Ik wist bijna alles van hem en ooh god dat lichaam. Geweldig. 'We gaan naar de première maar daarna hou je een week je mond over hem.' Zei Julie. Ik keek haar beteuterd aan maar knikte daarna toch. 'Kom we moeten er op ons mooist uitzien.' Zei ik en huppelde met Julie naar de winkelstraat. We liepen een paar winkels in en toen we voorbij een etalage wandelde en mijn oog op een mooi jurkje met accessoires viel. Ik liep naar binnen en sleurde Julie mee naar binnen. 'Kijk hoe mooi.' Fluisterde ik. 'Ja het is mooi pas hem dan.' Zei ze en ik deed wat ze zei ik zocht mijn maat en ging naar de paskamers. Ik deed de jurk, schoenen en accessoires aan. Ik deed het gordijn open en draaide eens rond. 'Het is schitterend.' Zei Julie. Ik knikte. 'Ik neem hem.' Zei ik lachend.


We hadden ons aangekleed en liepen naar de bioscoop. Ik zag al veel mensen staan aanschuiven. Ik stond ongeduldig te wachten. We liepen uiteindelijk naar binnen en bestelde popcorn en 2 cola's. We liepen naar de zaal waar een paar bodyguards stonden. 'Waarom zijn zij hier?' Vroeg ik en wees naar de bodyguards. 'Weet ik toch niet slimmie.' Zei Julie lachend. We liepen naar de eerste rij en gingen zitten. 'Kaartjes?' Vroeg de struise man. Waarom zouden we ze weeral moeten laten zien? We hebben ze daarnet al moeten laten zien. Ik pakte mijn kaartje en gaf het aan de struise man. 'Oké.' Zei hij en liep weg. Ik keek Julie raar aan en toen begon de reclame. 'Oh die film wil ik zien.' Zei ze toen er een reclame was voor een horror film. Ik draaide met mijn ogen en keek naar de deur die open ging. 'Dames en heren hier is de enige echte Taylor Launter die deze film mee gaat bijwonen omdat het de première is.' Zei een random man. 'Omg heb je dat gehoord?' Vroeg ik aan Julie. 'Ja.' Zei ze en keek naar het bioscoopscherm. Taylor kwam de zaal binnen en liep regelrecht mijn kant op. Ik verstijfde helemaal en hij ging naast me zitten. Hij gaf me een glimlach. 'Hoi.' Zei hij en keek toen naar het beeldscherm.

Het was pauze en ik was rustig popcorn aan het eten. Het voelde ondertussen al gewoon dat Taylor Launter naast me zat. 'Hey love wat is je naam?' Vroeg hij. 'Yoline.' Zei ik. 'Taylor.' Zei hij en stak zijn hand uit. Ik pakte die aan en schudde er mee. Ik grinnikte en ging verder praten met Julie maar Taylor kwam er ook soms bij, als hij geen handtekeningen moest geven. De pauze was gedaan en het werd weer stil want de film begon weer.

Na de film. 'Omg hij was zo goed.' Zei ik en klapte in mijn handen. Mensen keken geïrriteerd op. 'Sorry.' Zei ik lachend. Ik meende geen één woord van wat ik zei. Ik stond recht en Julie volgde mijn voorbeeld. We liepen naar buiten want Taylor was voor het einde van de film al weg gehaald door de bodyguards. We liepen naar de parking waar de moeder van Julie ons kwam halen. 'Het is koud.' Zei ik en trilde op mijn benen. Julie lachte. 'Ik ben al blij dat je niet flauwviel daarbinnen.' Ik grinnikte om haar toontje maar ging daarna al snel klappertanden.

'Hey.' Hoorde ik een mannenstem achter me. Ik draaide me om en zag Taylor staan. 'Wat doe jij hier?' Vroeg ik nog altijd klappertandend. 'Nou ik vond je wel leuk daar binnen.' Zei hij verlegen. Ik keek hem vreemd aan. Hij trok me iets verder. Julie haar moeder was net aangekomen maar Julie deed teken dat ze wel even zouden wachten. 'Misschien kunnen we elkaar wat beter leren kennen want ik vind je wel leuk.' Zei hij. Ik keek hem verbaasd aan zei mijn celeberty crush nu dat hij mij leuk vond? Voor ik iets kon zeggen lagen zijn lippen op de mijne. Omg Taylor Launter stond me hier op de parking van de bioscoop te kussen. Het voelde geweldig. Ik begon zachtjes terug te kussen..


Na 1 jaar waren we nog altijd samen. Ik steunde hem in zijn films en hij steunde mij in mijn studies. Ik was nog verder aan het studeren. We hielden van elkaar. En ik kan nog elke dag niet geloven dat mijn droom werkelijk is geworden.

So don't stop believing.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen