Foto bij OO2.

Meet Jesse


Alice point of view
Ik had, nadruk op had, een ontzettend lieve vriend. We hadden een goede relatie alleen dit werd verpest. Bill Kaulitz, de zanger van de groep kuste mij en vroeg zijn vriendin te worden. Daar stond ik tegenover Bill, ik flipte en mijn vriendje (en inmiddels ex) liep weg. Hoe kon hij dit maken? Keer op keer herhaalde het moment in mijn hoofd, wat ik anders had kunnen doen en wat er was gebeurt als Bill mij niet kuste. Zou Jesse echt nog wel van mij gehouden hebben na die aantal maanden aangezien hij zo weg liep en niets meer liet weten? Ik was eigenlijk radeloos.

Jesse point of view
Ik weet de dag dat het gebeurde nog als gisteren. Alice is een geweldige meid en al mijn vrienden mochten haar goed. Normaal gebeurt dit niet, maar er was een ding wat mij dwars zat. Bill Kaulitz, ik zag hoe hij naar mijn meisje keek. Verliefdheid, dat was het enige wat ik kon aflezen van zijn ogen. Daar stond ik dan in de deuropening, Bill Kaulitz kuste mijn Alice. Het erge was nog dat hij het lef had om haar te vragen om zijn vriendin te worden, wat dacht hij? 'Geloof mij, Jesse alsjeblieft! Ik moet hem niet, echt waar. Helemaal niets!' Ik liep weg, het einde van onze relatie. Misschien was ze gelukkiger met hem.

Alice point of view
'Hoi?' Ik herkende de stem natuurlijk. Ik hield mijn ogen dicht en deed alsof ik sliep. ‘Hallo, ben je daar?’ Weer hoorde ik geklop en ik hoorde mijn nachtmerrie. Ik deed mijn ogen open en schrok. De hele groep jongens stond voorde poort. Ik kreeg een berichtje binnen. ‘Mogen we naar binnen?’ Ik begon te lachen. En ik begon te twijfelen, hoe komen deze jongens aan mijn nummer? Wie van hen heeft mijn nummer? Ik had toch echt een nieuw nummer genomen na het drama met Bill. ‘Nee, je blijft maar buiten staan.’ Ik draaide mij om en liep weer naar boven. Ik wachtte 5 minuten, het duurde niet lang. Christina kwam aanlopen. Het duurde niet lang voor dat ze aanbelde. Via de intercom sprak ze om te vragen of ze naar binnen mocht. Toen ik de poort en de deur voor haar opende kwamen de jongens automatisch mee, helaas.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen