60
"Pap je mag me wel los laten hoor." zei ik.
"Mijn kleine meisje word zo groot." zei hij en knuffelde me nog heel even.
Mijn ouders bleven nog even en we aten nog koekjes.
"Ik ga ook eens naar huis." zei Harry. "Oke broertje ik zie je nog wel." zei ik en gaf hem een kus en knuffel. "Natuurlijk kleine meid." zei hij en nam me vast.
Ik liet Harry naar buiten en kwam dan terug de woonkamer binnen. Ik sloeg mijn hand voor mijn mond. "Ouh schat." zei ik toen ik de kaarsjes, wijn en snacks zag. "En ik heb ook een romantische komedie gevonden." zei hij.
"Schat ik hou van jou, en ik ben heel blij met ons kindje." zei Niall en kuste me. Langzaam liet ik mijn tong langs zijn lippen naar binnen glijden. "Laten we naar de film kijken." zei Niall en onderbrak de kus.
De bel ging.
"Wie kan dat nog zijn. Het is 23 uur." zei ik en wou me rechtstellen.
"Wacht, blijf maar zitten. Ik zal open doen." zei Niall en ging naar de deur.
Er kwam een grote beer de kamer binnen, waar er opeens een paar krullen van langs kwamen. "Harry?" vroeg ik.
"Surprise, ik kon het niet laten. Ik wou nog een kado geven, dus ben nog deze beer gaan halen." zei Harry met een massa's grote beer in zijn armen wat voor een grappig beeld zorgde.
"Dat hoefde toch niet." zei ik. "Tttttt jawel, mijn zusje is zwanger dus verdiend ze alles, maar de beer is wel voor in de kamer van de baby, niet voor jou. Eigenlijk wel want de baby zit in jou dus,.." zei Harry maar ik onderbrak hem. "Haz, laat maar bespaar me de uitleg, ksnapte het al. Maar toch bedankt." zei ik om mijn broer zijn domme uitleg te onderbreken.
"Ik ben moe kga slapen." zei ik. "Ik ga nog wat voetbal kijken met Haz, ik kom zo." zei Niall en gaf me nog een kusje en Harry gaf me dan ook een kus.
Volgende morgen.
"Goeiemorgen, lekker geslapen?" vroeg Niall toen ik de keuken binnenkwam.
"Ja heel lekker." zei ik en nam een glaasje fruitsap. "Even ter informatie, Harry ligt in de zetel te slapen." zei Niall.
"Wat, hoezo?" vroeg ik verward. "Hij was inslaap gevallen, en ik wou hem niet wakker maken, het is niet dat er iemand bij zijn thuis wacht ofzo want hij heeft geen lief. Maar je moet eens kijken, hij heeft de beer vast."
Ik sluipte stil naar de living en zag mijn broer inderdaad met de beer liggen, snel nam ik een foto en plaatste hem op twitter met het onderschrift.
*My bro fell asleep on my couch. Cutie.*
Snel kwam er veel reacties van directioners en ging de foto viraal.
"Straks heb ik wel afgesproken met de boys, kan jij je wel alleen bezig houden?" vroeg Niall.
"Ja, ik ga wel de stad in ofzo." zei ik. "Moet ik niet bij jou blijven?" vroeg Niall lief.
"Nee schat ik red het wel, ga maar." zei ik.
Reageer (3)
Deze story is Per-fect!!!! Snel verder!
1 decennium geledenverder pleas
1 decennium geledenAaaaaaaw
1 decennium geleden