De goedmaking van Kars en Annabel.

[ gebaseerd op Timboektoe]

'Rustig Anna, misschien komt hij het goedmaken?' zegt Lisa, ze probeert Annabel rustig te houden, maar zonder succes Annabel word alleen maar opgefokt en bang, bang voor zijn reactie.
'Nee, ik weet niet of ik dit wel wi...' ze word onderbroken door Kars die binnen komt.
'Lisa, kan je ons even alleen laten alsjeblieft?' vraagt Kars met een bibber stem.
' Tuurlijk broer! maar ik hou je in de gaten! ' zegt Lisa.
Als Lisa weg is begint Kars met praten.
'Sorry Annabel, ik had het niet zo over moeten brengen! Het spijt me '
'Het geeft niet ik had het toch niet moeten doen, het was stom van me, het spijt mij ! Zou je alsjeblieft weg kunnen gaan?' Annabel heeft dus echt geen zin in Kars.
'Jahoor, ik ga zo. Maar ik heb een goed maak cadeautje voor je, sluit je ogen!'
Annabel sluit haar ogen, en Kars zoent haar! Annabel kan haar ogen niet geloven! Ze is overdonderd! Wat moet ze doen?
' Wat doe je? Je wou dit niet!' zegt Annabel.
' Sorry Annabel, ik heb er over nagedacht! Ik vind je leuk! en toen je me kuste! Toen wist ik het zeker... hmmpf, ehm oké ! Lieve lieve lieve lieve lieve lieve lieve Annabel, wil jij verkering met mij ?' Kars sluit zijn ogen, hij durft niet te kijken.
'JA JA JA JA ! JA JA ! JA ! ja dat wil ik heel graag! ' Annabel omhelst Kars. Lisa hoort Annabel blij zijn en komt snel binnen!
'Wat is hier aan de hand? Kars wat heb jij gedaan? Anna wat is er ?' vraagt Lisa bezorgt.
'Kars! hij heeft...'Annabel komt niet eens uit haar woorden! Ze is zo blij ! Kars die vlucht snel weg!
' Ja wat heeft Kars nu weer voor stoms gedaan?' vraagt Lisa.
' VOOR STOMS? HIJ VROEG ME VERKERING! OMGOMGOMG! ' gilt Lisa.
'HIJ DEED WÁT! '

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen