Foto bij Een lange nacht

Lucy POV

Het was al laat. Je had Erza en Natsu beloofd dat je zal blijven. De enige was je niet, ongeveer heel Fairy Tail was nieuwsgierig. Vol met gedachtens tuurde je naar de deur. Nog een kwartiertje had je Mira horen schreeuwen. Iedereen was rustig, net alsof dit heel normaal was, maar waarom was jij dan toch zo 'zenuwachtig?' Nou ja, de enige was je niet. Natsu had je al een paar keer horen slikken, Happy 'Aye-de' aan één stuk door met een hoge stem, Gray leek versteend en Erza had al de hele avond niks meer tegen je gezegt. Ongeveer vijf minuten had je nagedacht over wie het zou kunnen zijn. Je was tot de conclusie gekomen dat het ook een flauwe grap kon zijn, maar daar was je niet zeker over. Je had het gevoel dat 'het' zo kon komen, en daarom liep je maar een beetje terug naar het midden. Erza, Happy, Gray en Natsu stonden op de voorste rij, maar jij nu dus maar even niet. Ondanks dat iedereen luid doorelkaar heen schreeuwde hoorde je vleugels klappen. Eerst dacht je dat het Happy was, maar toen je zag dat hij netjes op de bank zat richtte je je ogen op de deur. De deur vloog open en er verscheen een klein (ongeveer even groot als Happy) wit draakje, met zwarte ogen en gele plukjes 'haar'. Erza's ogen lichtten op, en ze sprintte naar het meisje, wat in de deur opening was gaan staan. Tranen verschenen in haar ogen, en ook de rest van Fairy Tail was naar het meisje toe gerend. Toen je er zelf heen wou lopen, en haar zag stond je verstijft. Nojiko?! Dé Nojiko? Je had er al heel erg lang over gedroomd om haar te ontmoeten. Je had haar stijl een beetje gepikt, omdat je een groot fan bent. Ze wou vast niet met je omgaan... Ze kent je niet eens en... Opeens schoot je iets te binnen. Plue! Alle meiden hebben tenslotte een zwak voor schattige diertjes... Nee, je wou gewoon eerlijk bevriend met haar worden, niet door allemaal valse trucjes. Omdat je de enige was die Nojiko niet omcirkelde viel het haar op. Ze wurmde zich uit de menigte en tikte je op je schouder: 'Hi ik ben Nojiko, dat diertje daar is Scarlet, en... Ik zie dat je nieuw bent, welkom in Fairy Tail! Je hebt een leuke stijl! Wauw, ze was zo vriendelijk... Wat moest je nu zeggen... Als je het nu verprutste dan kon je het wel schudden. Ik ben niet echt meer nieuw hier, maar toch bedankt. Ik ben Lucy trouwens. DAT KWAM ER WEL HEEL ERG COOL UIT, PFOE! Nojiko staarde naar je sleutels. Een Celestical wizard, dus. Je aarzelde niet en pakte Plue's sleutel. Gate of the Canis Minor, I open thee, PLUE! Aaawh wat een lief spiritueel. Nou ja, het is al laat, ik zie je morgen waarschijnlijk weer. Nojiko liep uit de deur. WACHT, STOP. Je hoort bij ons team, dus je logeert bij Lucy. 'Erza,' net toen je je zin wou afmaken keek ze je streng aan. Nietd af ik het erg vind... 'Oke, goed dan. Dan gaan we nu naar huis, want morgen is er weer een dag, laten we dat hopen.'

Reageer (1)

  • Luckey

    whoop whoop
    snel verder please

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen