Foto bij The love morning

Kars & Annabel?
Lisa en Justin?
Er gebeuren rare dingen in Hovelaan,

Kars is het er nog steeds niet mee eens, hij moet dit dorp verlaten? Alleen omdat zijn ouders een camping hebben gekocht.
'Verdomme,' Kars stormt naar buiten. Hij klapt de deur dicht en word verrast ! De beste vriendin van Lisa kust hem? Als ze gestopt is loopt ze verlegen weg van Kars!
'WACHT ANNABEL!' schreeuwt Kars. Annabel draait zich om.
'Ja? wat is er?' vraagt ze voorzichtig.
'Ehm.. waarom?'
'Je weet toch wel?'
'Nee? Oh heeft het soms daarmee te maken?' Kars voelt dat hij rode wangen krijgt.
'Ja.. ik dacht nu je toch verhuist, en ik je waarschijnlijk nooit meer zie, moet ik misschien mijn kans grijpen?'
'Tja'
'Uhu, en hoe zit het nou wat ga je zeggen tegen Lisa? Niks toch hoop ik ! Ik wil niet dat zij het weet..'
'Nee ik zal niks zeggen, Sorry Annabel, ik voel niks voor jou...' Hij ziet dat Annebel schrikt, en hij weet dat dit het moment is om naar binnen te gaan.
Annabel doet moeite om haar tranen binnen te houden, en ze loopt vlug weg.
Kars heeft spijt, waarom moest hij dat nou zo bot zeggen, of zei hij het normaal. Hij weet het allemaal niet meer, en gaat naar zijn kamer toe.
Hij pakt zijn mobiel en opent zijn Twitter, maar dit voelt niet goed, voelt hij nu wel wat voor Annabel?
Hij belt Romeo, een beetje afleiding kan nu geen kwaad toch? Maar dan stormt Lisa binnen!
'WAT HEB JE GEDAAN LOSER! '
'Pardon? kloppen we niet meer?'
'Annebel is helemaal brak door jou ! Je weet niet wat je gedaan hebt he! '
'Hoe weet jij dit ? ZIJ KUSTE MIJ HOOR! '
' DAT BOEIT ME TOCH NIET! JE MOET HET GOED MAKEN MET HAAR! NU ! DIT KAN NIET LANGER KARS! ' Toch weet hij dat Lisa gelijk heeft maar hij wilt niet toegeven.
'Nee Lisa, zij kuste mij, en ik voel niks voor haar!' de woorden komen bijna niet uit zijn keel, voelt hij soms wel wat voor Annabel.
'Je zorgt maar dat dit goed komt! En ga je tas inpakken! We vertrekken eerder dan gepland! '
'Nee meen je dit Lisa, als je een grap maakt ik moord je ! ' zegt hij lacherig.
'Ja dit meen ik ! En nu ga ik naar Annabel, doei !'
Lisa smijt met een klap de deur dicht en rent de trap af. Lisa trek haar jas aan pakt haar fiets en gaat naar Annabel. Lisa belt aan, en Annabel's moeder doet de deur open.
'Hey Lisa' zegt der moeder opgewekt.
'Hey Gabriella, is Anna thuis?'
'Ja, maar die zit niet op bezoek te wachten lieverd, misschien een andere keer?'
'Ehm, dit gaat daarover' zegt Lisa vlug. Lisa passeert Gabriella snel en rent snel naar de kamer van Annabel.
'Annabel?' met een ruk doet ze de deur open.
'Wat doe jij hier?'
'Ik kom kijken hoe het met je gaat, ik hoorde je telefoontje'
'Ik wil het er niet over hebben! ' gilt Annabel.
'Anna? Rustig maar, ik blijf de laatste uren bij jou ! en ik zal niet weggaan!' zegt Lisa warm.
'Ik... Ik ben zo stom geweest, ik... ik vergeef me dit nooit meer, zelfs ni...' Annabel onderbreekt want de deurbel gaat. Lisa loopt naar het raam en ziet Kars staan.
'Het is Kars!' zegt Lisa verward!
'WAT MOET DIE HIER NOU WEER!' gilt Annabel, en de tranen lopen over haar wangen.

Reageer (1)

  • Ziammxx

    Omg echt leuk!!! xoxo Vogelbekdier x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen