Foto bij Prologue

Chloe Grace Winston

Met tranen in mijn ogen luisterde ik naar wat ze zeiden over mij.
'Harry, vind je haar serieus leuk?' Zei een stem op een sarcastische toon. En meteen herkende ik de stem als die van Niall.
'Natuurlijk niet, het is allemaal een weddenschap weet je nog.' Dat was toen de tranen begonnen te stromen.
Ik sloeg mijn handen voor mijn mond om het geluid van het huilen te verbergen en langzaam begon ik me steeds slechter te voelen.
Dit was een weddenschap? Dit kon je niet menen. Al die keren dat hij zei dat hij me leuk vond. Al die keren dat hij het voor me op nam.
Het waren allemaal leugens. Net zoals zijn vriendschap met mij. Ik kan niet geloven dat ik zo dom ben geweest om erin te geloven.
Om te geloven dat hij daadwerkelijk vrienden met mij zou willen zijn.
Maar wie ben ik dan ook? Ik ben Chloe, het meisje dat niemand mag en het meisje dat niemand ziet staan.
Ik ben niemand en dat heeft hij maar weer bewezen. Dit keer kon ik de tranen niet meer tegen houden en mijn gesnik was goed te horen.
Meteen viel er een stilte aan de andere kant van de boekenkast waar zij zaten. Ik hoorde voetstappen dichterbij komen en even later stond ik oog in oog met Harry. Zijn ogen werden groot terwijl hij mij met spijt aankeek.
Ik keek hem aan en sloeg mijn ogen neer.
'Shit Chloe, dat meende ik niet.' Zijn stem klonk smekend maar ik trapte er niet weer in.
Ik hees mijn hoofd op en zonder enige emotie keek ik hem recht in zijn ogen aan. Hij kromp wat ineen van mijn blik en met spijt keek hij me aan.
'Rot op Styles, ik hoef je niet meer te zien.' Zelfs ik schrok van mijn toon en hij duidelijk ook.
Zonder nog iets te zeggen liep ik richting de uitgang van de bibliotheek waar ik ook de andere jongens zag zitten met wijd open gesperde ogen.
Met opgeheven hoofd liep ik de bibliotheek uit. Ik laat me niet klein maken.
Ik mag dan wel het buitenbeentje zijn. Maar dat moest maar eens gaan veranderen.


--

Dit was dan het eerste hoofdstukje, hoop dat het leuk is. (:
Vandaag komt er nog een stukje, wanneer weet ik niet!

xx

Reageer (10)

  • minerva66

    woaaw je hebt me nu al te pakken
    abo:)

    1 decennium geleden
  • MissSwaggerx

    abooooooooo

    1 decennium geleden
  • Miesmuizer

    Nieuwe abooooo

    1 decennium geleden
  • CathBrooks

    ABOOOOOOOOOOO

    1 decennium geleden
  • Scenery

    Nice! Maar, "Madison"?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen