36.
Tom POV.
'Wat waren jullie aan het doen?' vroeg Gustav toen. 'Ehm, niks' zegt Melissa en ze kijkt weg. 'Het zal wel' zegt Gustav dan en hij legt het ontbijt op tafel. 'Gus, vriendelijk blijven he' zeg ik waarschuwend en Gustav knikt. 'Ja, sorry' zegt hij en hij pakt het ontbijt uit en geeft wat aan Melissa en ook aan mij. 'Dank je Gus' zeg ik en ik begin te eten en ik zie aan Melissa dat het voor haar wat moeilijker is om te eten, maar ze is dan ook ziek. 'Je hebt alle tijd' zeg ik tegen Melissa en ze knikt met een glimlach waarna ze Gustav gebaart dat hij er ook weer bij moet komen, en dat is ook precies wat Gustav doet.
Sylvana POV.
Die middag loop ik samen met Bill naar de stad waar we de zwangerschapstest gaan kopen, wat zou de uitslag zijn? Wanneer we de test gekocht hebben kijkt Bill me aan. 'Wil je nog meer doen in de stad, of gelijk naar huis om te testen?' vraagt Bill lief. 'Ehm, liever gelijk naar huis om te testen' zeg ik blozend en Bill knikt en pakt mijn hand en zo lopen we naar huis. Wanneer we thuis zijn pak ik de test uit mijn tas en loop gelijk naar de wc waar ik de test doe en dan loop ik met de test de wc uit. 'En?' vraagt Bill en ik lach. 'Nog 5 minuutjes wachten schat' zeg ik en ik blijf naar de test staren totdat het tekentje zichtbaar word. 'Positief' zeg ik dan wanneer ik de 2 plusjes zie, ik ben dus zwanger.
Reacties?
Er zijn nog geen reacties.