Foto bij We krijgen een brief

Moet ik hier mee doorgaan? Ik wil het even weten, dus reageer.
Hier hebben jullie een kort stukje. Om te beoordelen.

Lucy POV

N-n-natsu... hoorde je Erza fluisteren. Natsu (die al bij Erza stond) keek haar verbaasd aan, maar toen hij de brief las die ze in haar handen hield schrok hij ook. 'Denk jij wat ik denk?' 'Het zal toch niet....' Wat? Vroeg je geïnteresseerd. Je liep naar ze toe en las het 'briefje.' Ik kom vanavond aan. Dan is het eindelijk voltooid! Ik kan niet wachten om jullie nog een keer te zien! Natsu, Erza, Gray, en alle andere Guild-Maatjes. Morgen 3 uur 's morgens. Was wat het vermeldde. Er stond geen afzender bij. Ondertussen werden jullie omsingeld door nieuwsgierige tovenaars, waaronder Gray. N-n-n... Hij had zijn zin niet kunnen afmaken, althans iedereen begon door elkaar heen te schreeuwen. We kunnen er maar op één manier achterkomen... Begon je. De brief laten testen om te weten wie hem heeft gestuurd? Natsu... Twee manieren ook goed. Had je dat handschrift niet vaak in een tijdschrift zien staan? Nee, dat kon gewoon niet!

Reageer (1)

  • Luckey

    Je kan hier makkelijk mee beginnen
    Zet alleen " of ' de tekst als ze wat zeggen
    Lees makkeliker
    New abo
    Snel verder please

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen