Lynnquenda Felique Gunesli


gegil en gebonk is het gene wat uit mijn slaap haalt, ik draai me om en zie dat de rode cijfers aangeeft dat het 11 uur s'avonds is. ik laat me weer rustig mijn bed in zakken, Ooh ja die beroemde popband 'One Direction' moest deze avond optreden in het concertgebouw naast mijn appartementen complex. Wacht Wat?! 11 uur shit!! ik moest om half 11 Nathalie aflossen in het restaurant van de baas, ja dat is een van de nadelen de baas roostert zelf de tijden in dat je moet werken. zo snel al sik kan kom ik overeind pak een borstel en borstel mijn haar onderweg naar het restaurant toe. Als ik in het restaurant aankom zie ik dat Frans onze huisbaas met Nathalie praat. Als Nathalie mij ook ziet wenkt ze mij te komen ''Frans ze was even naar de wc en ik zat nog even wat te drinken en vroeg ze of ik het even wou overnemen, Ooh daar is ze al!'' Frans draait zich met een ruk om. ''Lyyn dat doen we nooit meer oke! Want je bent al 5x niet wezen opdagen en nog 1x en je vliegt eruit'' Hij loopt langs mij heen zijn eigen ruimte in. ''Echt dankje Nathalie!'' ''hahaha, geeft niet was het weer een vermoeide dag bij je studie?'' ''ugh ja! Ik houd het niet nog 3 maanden vol!'' Nathalie schiet weer zoals gewoonlijk in de lach, ''Ja had je maar niet met mij mee moeten gaan, dan zat je hier nu niet zo!''

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen