28.
Tom POV.
Ik kijk toe hoe Melissa in bad zit, ze heeft echt een mooi lichaam en ik hoop echt dat ze snel beter word. 'Kan je me uit bad tillen?' Vraagt Melissa en ik knik en til haar dan uit bad en droog d'r af en kijk d'r dan recht in d'r ogen aan, ze heeft echt mooie ogen en ik druk mijn lippen op die van haar en ze kust me terug totdat Gustav ineens vanuit de deuropening kucht en we schrikken allebei op. 'Beste vrienden he?' Vraagt Gustav en ik merk de jaloerse toon in zijn stem op. 'Ja, we zijn ook beste vrienden, we hebben alleen af en toe wat benefits' zeg ik en ik lach even, dit was dan wel de eerste keer van dat benefit, maar ja en ik geef Melissa dan snel d'r kleren aan.
Sylvana POV.
Bill heeft me gesmst dat hij en Georg nog even de stad in zijn gegaan, dus in de tussentijd ben ik de kamer een beetje gaan versieren en dat met allemaal hartjes en zo, want ik ga Bill over mijn gevoelens vertellen, en misschien ook wel over het vergeten condoom, maar daar ben ik nog niet helemaal over uit. Ik zet dan nog een paar kaarsjes neer en dan hoor ik de deur opengaan, het moment van de waarheid is nu zo goed als aangebroken.
Reageer (1)
spannend moment
1 decennium geledenlekker pakket zeg bij de dokertjes...
snel verder please