Foto bij the hellsfire academy (1)

ons Izumi

Toen ze naar de bushalte ging nam ze afscheid van haar ma (die heel hard kan zagen), haar pa (the oldfashion kind of guy) en haar idioote broer die dacht dat hij de beste was. "wees voorzicht Izumi we willen je heel terug hemme hé" sprak haar pa. Haar ma was zo aan het wenen dat ze niks kon zeggen en haar broer stak gewoon zijn tong uit. Toen stapte ze op de bust "nieuwe leerling voor hellsfire" vroeg de buschauffeur "Ja" antwoorde Izumi "Liever jij dan ik" zei hij. Het was een lange en saai ridt maar toen ze aankwamen zag een oud kasteel dat net uit een griezelfilm over Dracula was genomen. Met torentjes en vleermuizen er bij. Ze liep naar de poort en klopte aan. Toen Izumi juist had geklopt ging de deur krakend open. "Hallo ik ben Izumi Hamano ik ben de nieuwe leerling" sprak ze onzeker tegen de jongen die in de deur stond. Hij was vrij lang droeg een oberoutfit en had zwarte haren naar achtergekamt, zijn ogen leken constant van kleur te veranderen. "O jij bent de laatste nieuweling leuk" sprak de jonge opgewekt "Ik ben masahiro leuk je te ontmoeten, volg mij na je kamer". Ik stapte binnen op dat moment kwam er een meisje afgelopen. Ze had halflang ros haar, Vossenoren en een vossenstaart (tot Izumi"s verbazing). "Leer na is om vroeger op te staan Kumiko" riep Masahiro " zo kom je altijd te laat" "Ik weet het Masa" antwoorde ze en liep verder Masahiro leide me naar me kamer. Klopte aan en meisjes stem riep: "binnen".

Meer weten wacht dan maar een dagje of langer

:P

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen