Dag 22 kamp Noord

Ze waren nog steeds met zijn vijven en de samensmelting kwam steeds dichterbij.
Polina wou dat de ruzie tussen de 2 groepen opgelost wou worden.
Bij het kampvuur kwam iedereen bij elkaar.
" Oke jongens de samensmelting komt steeds dichterbij en we moeten onze ruzie bijleggen want anders is de samensmelting helemaal niet gezellig"
" Polina heeft gelijk" zei Kira.
"Nou zullen we dan gewoon vrienden zijn en samen overleven" vroeg Sanneh
"Ja is goed"
Iedereen schudde elkaar de hand en ze dachten de het goed ging maar toen de nacht begon nam Xia Sanneh apart.
"Denkt Polina echt dat we het goedmaakten hahaha echt niet
Wie is er gevaarlijker denk je in de samensmelting denk je.
"Kira sowieso zij had ook een verbond met Tomi en Arjen dus ik hoop dat een van die twee eruit ligt.
Dus stemmen we op Kira?". " Ja is goed.

Dag 22 kamp Zuid

In kamp ZUid waren ze nog met 4 mensen over. Duidelijk was dat Mary en Kamil op Tomi hebben gestemd
Maar het groepje van Leryn, Arjen en Tomi wouden op Kamil stemmen en dat was bijna gelukt.
Leryn realiseerde zich dat Arjen zich niet aan de afspraak gehouden had en op haar had gestemd.
Ze besloot om Arjen er mee te confronteren.
"Arjen wat ben je voor klootzak je had beloofd om op Kamil te stemmen".
'Ik vertrouwde je niet en ik dacht dat Mary en Kamil ook op jou gingen stemmen dus daarom stemde ik op jou".
'Ik ben te vertrouwen hoe vaak moet ik dat nog zeggen ik had toch op Kamil gestemd gewoon volgens afspraak want door jouw doen is Tomi nu naar huis".
"Alsof mij dat intreseerd hij was veel te sterk"
"Je had hem nodig in de samensmelting is kamp Noord een heel sterk front en worden we een voor afgeschoten als kleiduiven en gaan we naar huis".
Tomi luisterde niet meer en liep weg
"Loop maar weg lafaard".
Arjen liep naar Kamil en Mary en vertelde het verhaal van Tomi.
Kamil bedankte hem dat hij hem niet had weggestemd.
En Leryn was inderdaad echt de volgende volgens hun.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen