Foto bij Fight and something else.

Felicia-

Snel liep ik naar mijn kamer. Wat zij Gill nou opeens? Het uitmaken met Bill? Neen toch.. Ze was gewoon wat down en flapte er daarom zoiets uit. Ik deed de deur van de kamer open en Bill lag languit op bed. 'Je bent erover gegaan,'herhaalde ik. Hij keek op:'Nou en?''Nou en?!'vroeg ik bot,'Ze is mijn beste vriendin!' 'Niet die van mij!'knarsetande hij,'Ik haat haar en haar vriendje ook. Het kan me niets schelen, kan hij haar gaan troosten.''Je moet haar erbij nemen!'gilde ik,'Net als ik Will erbij moest nemen. Ik erger me dood aan hem.''Ik hen alletwee!'zei Bill geïrriteerd,'Ze zijn zo anders dan ons! En neen hoor, jij laat helemaal niet merken dat je Will niet leuk vind.' 'Trouwens,'voegde hij er nog aan toe,'Zij doet dom tegen mij.''Ze is gewoon..,'zei ik aarzelend,' Wat meisjesachtiger dan mij. Bill, dat ging er gewoon écht over. Ze huilde.' 'O ja?' vroeg hij en dacht zo te zien opeens aan iets anders en trok me dichter tegen hem aan,' O. Ik heb het gezegd; morgen moeten we vroeg op want ik wil daar echt zijn. Maar.. ik ben helemaal nog niet moe en geen zin om te gaan slapen.' 'Bill..ik..,'zei ik en wendde mijn hoofd af,'Ik weet niet of..' Aan de ene kant wilde ik het natuurlijk wel maar.. dat zou niet eerlijk zijn voor Gill natuurlijk. Ik moest met hem praten en nu wilde hij iets helemaaal anders. Hij duwde mijn hoofd zacht terug op mijn plaats en keek me smekend aan met zijn chocoladebruine ogen:'Ik hou van je.' Ik begon te glimlachen en duwde mijn lippen op dezijne. 'Ik ook van jou, ik ook van jou.' En neen, we gingen nog niet snel slapen.

Reageer (1)

  • Eef95

    Bill luister eens naar Felicia! Ze heeft gelijk je ging er over

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen