22.
Sylvana POV.
Ik kijk Bill raar na en denk na over gisterenavond en opeens zie ik beelden voor me van Bill die naakt boven me hangt. Omg, hij en ik hebben dus gewoon seks gehad, nu snap ik waarom ie zo raar deed en ik kleed me aan en doe mijn haar en alles waarna ik even twijfel, maar dan loop ik toch maar richting de eetzaal waar ik naast Bill ga zitten en ik merk dat ie me toch een beetje ontwijkt en ik moet zeggen, dat ontwijkende gedrag van hem voelt alles behalve fijn.
Gustav POV.
Ongeveer een kwartiertje nadat Melissa naar beneden is gegaan ga ik ook naar de eetzaal en ik begroet iedereen en ga dan ook zitten. De enige die nog ontbreken zijn Tom en Ria, maar die waren hier ook als laatste aangekomen, dus eigenlijk is dat ook wel logisch.
Tom POV.
Wanneer ik wakker word merk ik dat Ria nog slaapt en ik besluit haar maar te laten liggen en snel maak ik me klaar. Ik kijk dan nog even naar Ria die nog steeds slaapt en loop dan stilletjes de kamer uit naar beneden. 'Goedemorgen iedereen' zeg ik vrolijk en ik ga zitten. 'Ik denk niet dat Ria nog komt, ze slaapt zo diep, laten wij maar vast aan het ontbijt beginnen' zeg ik en iedereen begint te eten totdat alles op is en dan bedoel ik ook echt op en dan komt Ria aangelopen en ze kijkt ons allemaal moordend aan.
Reacties?
Reageer (1)
Ik mag haar steeda minder
1 decennium geledenSnel verder please