Tom POV.

Wanneer ik zeker weet dat Ria aan het zuipen is geslagen, en wanneer ze zuipt merkt ze niks meer en dan loop ik ook de wc's in. 'Mel, waarom knuffelde je me niet?' Vraag ik en ze kijkt naar onder. 'Omdat het niet mocht' zegt ze zachtjes en ik leg mijn armen om haar heen. 'Dan wil ik die knuffel nu alsnog hebben' zeg ik met een knipoog en Melissa lacht eventjes en knuffelt me stevig, wat is ze eigenlijk ook een schatje. Ze is echt een goede vriendin, maar ze is af en toe te voorzichtig, maar dat hoort bij haar en dat maakt d'r zo cute.

Sylvana POV.

Op de afterparty gaan Bill en ik aan de bar zitten en Bill bestelt wat te drinken voor ons en natuurlijk zit er alcohol in, op afterparties wordt altijd veel gezopen. Natuurlijk blijft het er niet bij 1, we gaan door totdat we zo goed als dronken zijn en dan lopen we naar onze slaapplek een straat verderop en daar laat Bill zich op bed vallen. Ik laat me dan naast hem op bed vallen en Bill en ik kijken elkaar aan en dan begint de alcohol te spreken, dus Bill en ik beginnen elkaar te kussen en voordat ik het weet zijn we allebei naakt en komt Bill boven me hangen en hij begint in me te stoten en uiteindelijk komen we allebei klaar en laten we ons neervallen, morgenochtend zal de ellende vast en zeker beginnen.

Reacties?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen