44. Skinny Scary June
Zoals ik al zei, ik schrijf niet veel door de naderende examens. Het is zo druk op school.
Ik ben denk ik ook van plan om eens een hoofdstuk te maken over mijn thuissituatie, de relatie tussen mijn ouders. Ik denk niet dat dit al echt naar voren kwam en het kan misschien nog handig zijn voor later het verhaal beter te verstaan.
Ik ben denk ik ook van plan om eens een hoofdstuk te maken over mijn thuissituatie, de relatie tussen mijn ouders. Ik denk niet dat dit al echt naar voren kwam en het kan misschien nog handig zijn voor later het verhaal beter te verstaan.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (4)
Floortje,
1 decennium geledenIk heb dit met tranen in mijn ogen gelezen.
Wat jij allemaal hebt doorgemaakt! Ik heb een foto gezien dat je echt heel erg mager was, en ik ben me dood geschrokken... Zoals Iris zei: Zeg tegen Rik dat hij gestoord is.
Ik doe echt heel erg mijn best om niet te huilen.
Dus word alsjeblieft heel gauw weer beter!
xxx
Mooi geschreven.
1 decennium geledenFloor, ik word er stil van, met tranen in mijn ogen.
1 decennium geledenHet doet me echt pijn om te lezen hoeveel jij leed, Wat moet ik er over zeggen,
Die Rik is gestoord dat hij zo'n pracht meid laat gaan (ookal vind je dat miss niet leuk om te horen, dat ik zeg dat Rik gestoord is) Ik ben blij dat je nu weer gevoel hebt, verlies dat asjeblieft nooit meer, doe het voor jezelf, doe het voor mij, doe het voor je lezers, doe het voor de wereld, de wereld zonder een meisje perfect zo als ze is, daar wil ik niet leven. Volgens mij kun je jouw anorexia wel een beetje vergelijken met de crisis in Nederland, de ene keer hebben we verlies en de keer erop weer winst met 0,1 % het is niet veel maar het is een beetje, het lijkt alsof er nooit een einde aankomt, maar er moet een einde aanzitten al is die nog niet in zicht. En tot dat dat einde in zicht is, blijf ik jou steunen Floor, Ik denk alle abo-lezers wel, of niet soms??? ZEG LEZERSTJES ZEG IS WAT JULLIE ER VAN VINDEN, BLIJVEN JULLIE FLOOR STEUNEN??? ze is een pracht meid en verdient het!!!
XxX IrisjeVirusje (laat je niet meer gaan, blijft bij je tot het einde en is niet te verslaan) (jij bent de gene die niet te verslaan is bedoel ik hè)
Wat een mooi stuk snel verder x
1 decennium geleden