Sylvana POV.

Het is wel raar, zo in de aandacht staan, maar gelukkig weten Georg en Bill er raad mee en zijn we zo binnen waar we op ons plekje kunnen gaan zitten, mijn plekje zit tussen Bill en Georg in en ik kijk de mannen met een glimlach aan. 'Hoe vind je het hier?' Vraagt Bill dan. 'Het is hier prachtig Bill, en de show is nog geen eens begonnen, ben echt blij dit een keer mee te kunnen maken' zeg ik en Bill knikt begrijpend waarna we ook Gustav en Melissa aan zien komen en ik moet zeggen, ze ziet er echt prachtig uit en volgens mij vindt Gustav dat ook.

Tom POV.

Ria en ik komen ongeveer 10 minuten nadat we er moeten zijn aan, maar dat komt omdat Ria en ik alweer ruzie hadden en om eerlijk te zijn zijn we hier nu alleen samen omdat ik anders geen dat had gehad. Wanneer we de rode loper oplopen heb ik mijn armen rond Ria hee gelegd, want wil niet dat de pers merkt dat er nu al spanningen zijn in de relatie tussen Ria en mij. Wanneer we binnen zijn is de eerste die ik op merk Melissa. 'Wouw je ziet er prachtig uit' zeg ik tegen Melissa en ik zie dat ze moet blozen. 'Dank je' zegt ze zachtjes en dan voel ik Ria aan mijn arm trekken en zucht. 'Wat!?' Roep ik uit. 'Tegen mij heb je geen eens gezegd dat je me prachtig vind' zegt Ria en ik zucht. 'Die jurk van jou staat ook niet bij je, de volgende keer laat je maar een jurk uitkiezen in plaats van dat je het zelf doet ' zeg ik en ik ga zitten en Ria kijkt woedend uit d'r ogen.

Reageer (1)

  • Luckey

    Lekker voor je ria!!!
    Nu verder lezen

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen