Sylvana POV.

'Wat is er Billie?' vraag ik aan Bill wanneer ik hem hoor zuchten. 'Niks hoor Syl, echt niet' zegt hij. 'Maar je zuchtte' zeg ik en Bill haalt zijn schouders op. 'Het is niks, laten we ons maar gaan klaarmaken voor de EMA'S' zegt Bill en hij staat op en ik kijk naar hem. Hij zit ergens mee, dat merk ik wel, maar ja, ik laat het maar, anders worden de EMA's nooit zo gezellig als dat het zou moeten worden. 'Kom je met mij en Geo mee Syl? Dan kan je ook gelijk zien wat je zo aan moet trekken, eerst moeten we ook nog de rode loper over' zegt Bill en ik knik waarna ik samen met Bill en Georg vertrek.

Tom POV.

Tussen mij en Ria is het gelukkig weer goed, en ze heeft beloofd dat ze niet meer over kinderen gaat beginnen, ook al ben ik wel bang dat ze de condooms gaat saboteren of gaat stoppen met de pil, maar daar moet ik dan maar gewoon goed op gaan letten en dan komt het wel goed. Ik loop dan naar Melissa toe en glimlach naar d'r. 'Ik wil je bedanken, als ik jou niet had dan zou het nooit meer goed komen tussen Ria en mij, maar dankzij jou is het wel weer goed, je bent echt mijn allerbeste vriendinnetje' zeg ik en ik geef Melissa een stevige knuffel.

Reacties?

Reageer (1)

  • Luckey

    (H)
    snel verder please

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen