10.
Sylvana POV.
Voor mij was die zoen bij lange na niet vriendschappelijk, maar het is misschien beter dat Bill het wel zo ziet, anders was onze vriendschap nu misschien voorbij en dan was ik al helemaal kapot geweest, en dan zowel van binnen als van buiten, nu voel ik het alleen van binnen, althans ik denk dat niemand kan zien hoe droevig ik me voel, ik leg dan mijn hand kort op die van Bill en Bill kijkt me aan en glimlacht lief naar me. 'Heb je zin in de EMA?' vraagt hij en ik knik kortjes. 'Het word vast leuk daar' zeg ik en ik zie Bill en Georg allebei knikken.
Tom POV.
'Wat moet je Mel?' vraag ik dan. 'Ik wil weten wat er met je is, je bent nog geen uur bij Ria geweest, en toen je thuiskwam leek je boos, of iets in die richting' zegt Melissa en ik kijk naar onder.'Het is niks bijzonders Mel, maak je, je er maar geen druk om, het komt wel goed, het is niks ernstigs' zeg ik dan maar, want eigenlijk heb ik niet zo heel veel zin om erover te praten. 'De jongens maken zich ook zorgen om je, vertel het me Tom' zegt ze en ze komt bij me zitten en ik kijk naar onder. 'Ria wilt een kindje met me, ik heb nog maar een maand met haar, hoe kan ze zo gek zijn om nu al een kindje te willen?' zeg ik zuchtend en ik kijk weer naar Melissa.
Reacties?
Er zijn nog geen reacties.