Sylvana POV.

Ik kijk naar het smsje dat Bill heeft gestuurd en moet ervan blozen, ik besloot maar om geen smsje meer terug te sturen, want naar mijn idee zou ik mezelf nu toch alleen maar kunnen verraden, dus in plaats van een smsje terug te sturen ga ik in bed liggen waar ik rustig in slaap val, dromend over mijn Bill, ook al weet ik dat die dromen nooit uit zullen komen.

Tom POV.

De volgende dag word ik pas om 12 uur wakker, wat betekent dat ik nog 2 uurtjes heb voordat ik weer samen ben met Ria, dus het eerste wat ik doe is mezelf wassen en daarna kleed ik me aan. Wanneer ik tevreden ben met mijn uiterlijk ga ik naar beneden en maak ik een ontbijtje klaar, ook al kan je het niet echt een ontbijtje noemen, maar ja, ik was nou eenmaal best laat wakker. Ik eet het snel op, en daarna zie ik dat ik nog een uurtje heb om te relaxen op de bank.

Gustav POV.

Zometeen komt Melissa weer, ik hoop dat ze vandaag weer wat vrolijker gaat zijn, want gisteren zag ze er eerlijk gezegd best wel verdrietig uit, en eigenlijk begon dat nadat ze wist dat Tom een relatie heeft met Ria. Zou ze misschien stiekem verliefd zijn op Tom? Of is ze gewoon bang dat ze Tom kwijtraakt nu hij een meisje heeft? Ik denk even goed na en gok dan maar op het tweede, want het eerste kan het gewoon niet zijn, Melissa zou nooit verliefd worden op 1 van haar beste vrienden, althans dat denk ik toch.

Reacties?

Reageer (1)

  • Luckey

    zeg nooit nooit Gustav
    het gebeurd wel
    snel verder please

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen