4.
Tom POV.
Om eerlijk te zijn vond ik Melissa een beetje raar doen, het voelde net alsof ik haar iets misdaan had, maar dat had ik helemaal niet, meiden zijn soms ook gewoon niet om te snappen. Ik moet maar snel weer eens met Ria afspreken, dan ben ik tenminste afgeleid van Melissa d'r rare gedrag, en wanneer ze dan op een dag eindelijk eens verteld wat er is, dan zal ik er wel weer voor d'r zijn, maar nu ga ik me gewoon op Ria richten. Ik pak dan snel mijn mobiel en bel naar Ria.
Ria: Hey schat
Ik: Hey liefje, heb je zin om weer eens af te spreken?
Ria: Ja, tuurlijk schat, kan je morgen naar mij toe komen?
Ik: Ja, ik zal naar jou toe komen, hoe laat zal ik er zijn?
Ria: Wat dacht je van 2 uur in de middag?
Ik: Is goed lieverd, tot dan, ik hou van je
Ria: Ik ook van jou
En dan hang ik op, morgen zie ik mijn meisje weer, dat gaat heerlijke afleiding zijn.
Sylvana POV.
Sinds dat ik weer thuis ben spookt Bill de hele tijd door mijn hoofd, het is zelfs nog erger dan dat het eerst was. Eigenlijk zou ik willen dat ik het Bill kon vertellen,maar dat kan niet. Ik krijg tranen in mijn ogen en pak mijn gsm en bijt in mijn lip en stuur dan een smsje.
Lieve Bill,
Ik hou van jou
xjes Sylviana
En zodra ik het smsje eruit heb gestuurd heb ik gelijk spijt, en hoop ik met heel mijn hart dat hij het vriendschappelijk opvat.
Reacties?
Reageer (1)
dat moet gewoon goed aflopen!!!
1 decennium geledensnel verder please