2.
Sylvana POV.
Wanneer de bel gaat snel ik gelijk naar de deur, Melissa zal er nu wel zijn. Snel maak ik de deur open en geef Melissa gelijk een knuffel. 'Onze boys zullen er zo wel zijn,denk ik' zeg ik en Melissa knikt vrolijk. 'Maar laten we eerst nog eens een hapje gaan eten, ik heb al wat klaargemaakt' zeg ik en ik zet het op tafel. Melissa glimlacht en samen gaan we wat eten en wanneer we dat op hebben krijgen Melissa en ik allebei tegelijk een sms waarin staat dat ze er zijn.
Samen rennen Melissa en ik dan gelijk het huis uit waar we de boys uit de bus zien stappen. Ik begin met Bill stevig te knuffelen, en Melissa begint bij Tom, daarna knuffel ik Georg en daarna komen Tom en Gustav natuurlijk ook aan de beurt. 'We hebben jullie echt gemist meiden' zegt Bill en ik glimlach. 'Wij jullie ook, maar nu zijn jullie er weer' zeg ik vrolijk 'Mogen we nu binnen komen?' vraagt Tom dan en ik knik. 'Tuurlijk' zeg ik en ik loop voorop het huis in.
Die avond zitten we met z'n zessen op de bank wat films te kijken, en ik zit tussen Georg en Bill is, en geloof me, ik kan me haast niet in houden om met 1 van de twee te zoenen, maar ik wil mijn vriendschap met de jongens niet op het spel zetten, verliefdheid kan een vriendschap zo kapot maken en ik wil geen 1 van de jongens kwijt raken, dus in plaats van dat ik Georg of Bill ga zoenen leg ik mijn hoofd op Bill z'n schouder, zo zal hij vast niks doorhebben.
Reacties?
Reageer (1)
1 decennium geledensnel verder please