Paar drukke dagen gehad maar nu weer een stukje

X

Julia en ik gaan aan tafel zitten en wachten tot de andere komen dan komt Daan naast mij zitten ik zie Julia een beetje teleurgesteld kijken, dus ik denk maar gewoon niet zoveel met hem praten dan komt het wel goed maar net wanneer ik dat besluit heb gemaakt begint Daan tegen me te praten

Daan: heee
Isabel:hey
D: alles goed?
I: ja hoor met jou?
D: nu ik naast jou zit wel
Ik begin te blozen de hele tijd tijdens het eten praat ik met Daan over van alles en nog wat en elke keer brengt hij mr weer aan het lachen ik snap dat Julia hem leuk vindt want dat is hij ook echt dan vraagt Daan of ik mee kom naar het bos straks en natuurlijk zeg ik meteen ja, dus zodra iedereen het eten op heeft pakt Daan me hand en lopen we snel naar het bos

Zodra we in het bos zijn aangekomen pak Daan me hand en lopen we over het pad, je bent echt bijzonder weet je zegt Daan ik bloos weer hij is zo lief jij ook zeg ik verlegen dan neemt Daan me mee naar een Brugge'tje het is zo romantisch dan pakt hij mijn beide handen en kijkt me aan je bent zo mooi maar voor ik wat terug kan zeggen zoent hij me ik hou niet tegen maar ga er in mee als de zoen stopt kijk ik hem met een grote glimlach aan, ga je mee vraagt hij dan ik knik we lopen naar een groot veld met allemaal mooie paarse bloemen waauw het is hier zo mooi Daan knikt en lacht we gaan in het veld liggen en kijken naar de lucht, het is hier zo perfect zeg ik, zeker omdat jij er bent zegt Daan dan, ik glimlach en kijk weer naar de lucht Fuck denk ik dan Isabelle wat doe je nou denk aan Julia ik moet naar haar toe nu. Ik sta op en begin te rennen wat ga je nou doen hoor ik Daan roepen ik stop even en kijk hem aan ik kan dit niet zeg ik en hij rent achter me aan, hij is sneller als mij dus bij pakt me hand wat is er nou? Vraagt hij dan ik kan dit niet Daan dit is niet eerlijk tegen over Julia, julia? Wat heeft zei er nou mee te maken, kan ik niet zeggen en ik kijk naar beneden hij tilt mijn hoofd op Nee kijk mij aan ik wil jou oké, ik knik ik praat morgen wel met Julia zeg ik hij knikt. Kom dan gaan we naar binnen het wordt donker we lopen naar binnen en Daan wil mijn en Julia`s kamer binnen lopen, kunnen we niet naar jou kamer vraag ik dan, nee kom daar is het te druk hij opent de deur gelukkig is Julia er niet, kijk ze is er helemaal niet en Daan wijst naar haar bed waar geen matras meer in ligt. Ik knik maar waar is ze dan zeg ik, ach vast bij de meiden, en ga in mn bed liggen ik ben moe zeg ik dan. Zal ik dan maar naar mijn eigen kamer gaan? Nee zeg ik dan kom maar bij mij liggen anders voel ik me ook zo alleen hij gaat achter me liggen en pakt me vast het voelt zo vertrouw maar ook zo fout, als snel val ik in slaap en Daan ook, maar al snel wordt ik weer wakker gemaakt door een deur die open gaat met slaperige ogen zie ik Julia staan met de tranen in haar ogen maar voor ik het goed besef wordt ze al terug getrokken waar ben ik in godsnaam mee bezig...

Reageer (2)

  • rotjex3

    Snel verder! :)

    1 decennium geleden
  • iristhatgirl

    Ahw zielige julia. Snel verder xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen