Even voor de duidelijkheid dit is dus ook 8 maanden later maar dan bij Emma. En voor degenen die het onduidelijk vonden ze zijn dus ook ouder geworden en zijn nu 16.
XXX iris

En dan nu de laatste maar wel de gene met de beste cijfers. EMMA. Ik sta op en loop het podium op waar meneer De Bruin me opwacht. Ik geef hem een hand en ga op de stoel zitten waar ik mijn handtekening onder mijn diploma zet. En wat ga je volgend jaar doen vraagt meneer de Bruin me terwijl ik de pen terug geef. Ik ga Bedrijfseconomie studeren. Zozo dat is nog wat he. Ik glimlach ja he. Nou dan mogen nu alle andere examenkandidaten ook weer op het podium komen voor het felicitatie rondje. Fien en Priscilla komen naast me staan. Waarna we wachten totdat de leraren langs komen om ons te feliciteren.

FEESTJE gilt Priscilla terwijl ze de feestzaal binnenkomt. Ik glimlach en loop ook de zaal in samen met Fien. Weetje Emma wij gaan wel even een leuke jongen voor je opzoeken zegt Priscilla terwijl ze me al de dansvloer opdrukt. Je hebt genoeg getreurd om Daan tijd voor een ander zegt Fien die mij nu ook al mee de dansvloer op trekt. Wacht zeg ik. Verbaasd kijken ze om waarna ik richting Kirsten wijs die nog geen 10 meter voor ons staat. Ja en daar ga jij je al helemaal niets van aantrekken zegt Priscilla weer die me naar een jongen duwt. Ik val voor over en knal met mijn gezicht tegen de jongen aan die me nog maar net kan opvangen. Sorry Priscilla moest me zo nodig dauwen zeg ik met een verontschuldigend hoofd. Het geeft niet ik ben Luuk. Ik steek mijn hand uit: Emma. Zullen we dansen? hulp zoekend kijk ik achterom naar Priscilla en Fien die me grijnzend aankijken. Ik zucht ja is goed.

Na zo'n 3 nummers heb ik me eindelijk los kunnen wurmen uit de armen van Luuk en loop ik richting de deur. He waar ga je heen roept Luuk. Gewoon even naar buiten zeg ik. Luuk knikt begrijpend en ik loop snel door. Buiten ga ik een muurtje zitten en pak ik mijn mobiel waar ik zie dat ik een bericht heb van Kate: Heee Gefeliciteerd meid met je diploma, heb het gehoord van Mike. Veel plezier vanavond XXX Kate. Ik glimlach terug Kate is echt een schatje. Zij en Mike hebben nog steeds en om de 2 weken is ze wel een keer bij ons. Snel open ik het bericht weer om iets terug te sturen. Thanks, zal wel lukken. . Nog geen 10 seconden later krijg ik al weer iets terug. Heeei, hoor jij niet te feesten.. Ik glimlach. Nee, heb net een poos met een jongen zitten dansen alleen was niet echt mijn typ en nu ben ik Priscilla en Fien dus kwijt..~ Ahw snel zoeken dan, ik gok op de dansvloer. ~Ja denk ik ook alleen is Kirsten daar ook :( ~Moet ik komen en haar in elkaar slaan:) Ehm lief aangeboden maar nee bedankt, ik ontwijk haar wel, zie je morgen Ik spring op en loop het gebouw weer in. Direct wanneer ik binnen kom zie ik Kirsten met Luuk staan dansen en wanneer Kirsten mij door heeft begint ze hem meteen te kussen. Tuurlijk, Valt ook niet op hoor denk ik. Gelukkig doet het me nu helemaal niets maar gewoon het idee dat Kirsten het om mij doet vind ik erg.

Priscilla en Fien staan bij de drankjes waar ik dan ook naar toe loop. Heeei Fien, Pris. Hee Em waar was je? Oh even buiten. We dachten dat je naar huis was gegaan zegt Priscilla. Serieus, tuurlijk niet joh. Kom op welk feestje is nou leuk zonder mij zeg ik lachend. Fien en Priscilla trekken me weer mee de dansvloer op waar we nu gelukkig met z'n drieën gaan dansen.

Reageer (1)

  • xxxKatexxx

    Snel veder en ik wil die Kristen echt in elkaar slaan

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen