Ik begon keihard te gillen en sprong op en neer. "OMGOMG!! IK HEB DE MEET&GREET GEWONNEN!!" schreeuwde ik als een gek en vloog Lotte op de hals. "OMG VET COOL!" schreeuwde ze in m'n oor, wat me echt niks meer boeide. Ik had gewoon de meet&greet met One Direction gewonnen.. En wat de meiden nog niet weten is dat ze alle 3 ook mee mogen! Ik probeer mijn hond open te doen, maar doe hem snel weer dicht. "Wat wou je zeggen?" vroeg Ylva. "Jullie mogen ook mee." zei ik dood normaal met een big smile op mn gezicht. Ze kijken elkaar alle 3 aan met zo'n gezicht van 'nee dat kan niet.' en kijken daarna mij aan. "Ja, echt waar." zeg ik en sta op. Ik loop naar beneden en pak wat te drinken en hoor ze de trap al afstommelen.

"soms zit men in een dip.
Je vertelt je vriend waarmee je zit.
Een vriend die de pijn kan verzachten.
Van die vriend kan je veel verwachten."

Ik krijg een lach op m'n gezicht als ik de glazen op tafel zet en ook ga zitten. "Vertelllll!!" zegt menora en slaat een paar keer met haar handen op de tafel, vast zenuwachtig ofzo. Ik grinnik en ga zitten. "Ik mag 3 vriendinnen mee nemen." zeg ik en meteen beginnen ze te gillen. "OMG NEE NIET WAAR!!" schreeuwen ze. "Jawel." grinnik ik. "Zullen we iets gaan doen? Ik verveel me nu, alweer." De meiden knikken. We zitten allemaal na te denken. De tijd tikt en na 10 minuten is het al 3 uur. "Zullen we de stad gewoon in gaan, en wat gaan eten bij de Hema ofzo?" vraagt Ylva. "Hahaha vreetzak! Kom, dan gaan we." zegt Lotte. We pakken onze jassen en portemonnee en lopen naar buiten. Menora doet nog even de deur op slot en springt bij mij achterop. "Lets go!" roept ze en meteen liggen we in een deuk van het lachen waardoor het fietsen moeilijker word.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen