Foto bij Chapter 5

Reacties?

De jongens en het meisje hadden zich voorgesteld en je vond ze echt aardig. Na een tijdje kwamen helaas de bodyguards weer langs. Man: “Miss Summer, we moeten nu echt gaan.” Je zuchtte diep en de jongens, Eleanor en Perrie keken de bodyguards raar aan. Eleanor: “Naar waar moet je?” Jij: “Naar het hotel denk ik.” Perrie: “In welk hotel verblijf je?” Je dacht even na en vertelde toen de naam. Louis: “Hé daar zitten wij ook!” Je kreeg voor het eerst weer even een glimlach op je gezicht. Toen stond je recht en nam je afscheid van ze waarna je met de bodyguards richting de uitgang van de luchthaven stapte. Je stapte in de zwarte bmw die ze hadden gehuurd en zuchtte toen de auto werd opgestart. Het zou een zware dag worden. Je zou eerst naar het hotel gaan om je in te checken en om je spullen uit te pakken. Daarna zouden jullie gaan eten om vervolgens naar een belangrijke vergadering te gaan. Hier zou je vader normaal bij moeten zijn omdat hij in feite de leider was van een groot project. En jij? Jij was een belangrijke schakel in hun project of beter gezegd proef. In het hotel aangekomen regelde de bodyguard jou kamer en begeleidde een andere jou naar je kamer. Hij deed de deur voor je open waarna je naar binnen liep. De bodyguard zette jou koffer neer op het bed. Jij: “Dankje ehm..” Man: “John.” Jij: “Dankje John.” Hij knikte eens en keek even de kamer rond. John: “Je wordt over een halfuur opgehaald voor het eten.” Daarna verliet hij de kamer en keek je zuchtend rond. Het was een mooie kamer dat kon je niet ontkennen maar toch had je nu liever op je eigen kamer gezeten. Je besloot maar om je koffer uit te pakken en om maar snel iets deftiger aan te trekken voor de vergadering straks. Je deed je oorbellen aan en toen je juist klaar was hoorde je geklop op de deur. Man: “Miss Summer?” Je deed de deur open en zag een andere bodyguard voor je neus staan. Hij zag er nog vrij jong uit. Hoogstens 25. Je pakte snel je sleutel van de kamer mee en sloot de deur achter je. Jij: “En wie ben jij eigenlijk?” Man: “Mijn naam is Trevor, ik ben de komende tijd één van je persoonlijke bodyguards voor zolang je hier in Amerika blijft.” Je knikte en keek hem aan. Jij: “Ik ben Zara Summer.” Jullie wachtten tot de lift er was en niet veel later klonk er een ping geluid door de stille gang. De deuren van de lift gingen open waardoor jullie in de lift konden stappen. Trevor drukte op het knopje om naar de gelijkvloers te gaan waarna de deuren sloten en jullie in stilte naar beneden werden gebracht.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen