Foto bij 43. The sound of your voice painted on my memories

Sorry, maar het is zoooo ontzettend druk met school. De examens komen eraan, zoals ik al zei. Maar op 13 december heb ik eindelijk vakantie en die winterdagen zorgen ervoor dat ik mijn schrijfschade kan inhalen :)
Nu naar het stukje, het lastigste stuk komt in zicht, het komt nu echt akelig dichtbij. Ok, er zullen wel nog wat hoofdstukken over gaan, maar het blijft toch spannend aftellen voor me hoe ik alles dan ga uitleggen. Alvast veel leesplezier met dit stukje :)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Newa

    Floor ik heb het al een keer gezegd, maar ik was er niet bij, de ene keer overtuig je me dat het niet zo is, maar telkens herken ik kleine dingetjes die zeggen dat het wel zo is, maar ik heb het zelf nog nooit zo mee gemaakt, maar wel heel veel boeken er over gelezen. En Floor als Rik de jongen is die ik denk dat hij is kun je beter voor hem oppassen, want loverboys zijn gevaarlijk, Rik hoeft niet zo te zijn, maar ik vind het er wel op lijken. Hij maakt je verliefd, maar hij geeft je ook een schuld gevoel, als je met hem praat is het vooral sexistische praat, ik weet dat het niet makkelijk is, maar volgens mij kun je hem beter uit je hoofd zetten, dan loop jij geen gevaar.
    Het ligt zeker niet aan jou, maar als hij een loverboy is dan wilt hij dat je dat denkt, zodat je alles voor hem doet...
    Floor pas op voor dat soort jongens, want ik wil je niet kwijt
    XxX Virusje

    1 decennium geleden
  • LynnieTomlinson

    Wat sad! maar wel erg mooi! het ligt helemaal niet aan jou! x

    1 decennium geleden
  • Irusu

    Florie!! Wat zielig, echt erg!!
    En wat jammer dat je vader een bozig type is...

    1 decennium geleden
  • LaDispute

    Lieve lieve floortje,
    Je bent hartstikke lief!
    Het ligt echt aan rik en niet aan jou.
    Xxxxxx

    1 decennium geleden
  • HiIson

    Mooi om te lezen.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen