Wath?!
ik:wat?! nils heeft nog steeds een spier wit gezicht.
daan kijkt dan ook even en trekt langzaam ook toch wel een beetje wit weg,hij staat op en geeft me eeen knuffel.
ik:wat staat er een bericht dat hij zelfmord wilde plegen in of of... en ik word bang.
owen kijk dan ook naar het vier kanten beeltje van de telefoon.
owen laat de mobiel aan de meiden zien.
ze schrikken zich te pletter.
ik:wat is err nou?!,iedereen weet wat er staat behalven ik dus kom op.. en ik kijk bang, geïrriteerd en hoop vol.
nils:je wil het niet weten.
ik:het moet!
nils geeft de telefoon en de tranen schieten in mijn ogen, dan pak ik nils stevig vast.
ik:nils?*huilt
nils:ja? en er rolt ook een traan over zijn wang heen.
ik:is dit mogenlijk?
daan:weet het niet geen van ons alle.
owen:ik ga dat wijf bellen.
*mijn dag boek Melissa *
ik weet niet wat ik moet.
in rein in mobiel stond een meisje ze heet demi is 14 jaar en heeft blond haar.
owen heeft haar gebeld en rein nam op.
hij zij :hallo met rein.
owen:hallo met owen playfair.
rein:waarom heb je mijn telefoon?
owen:waarom zit je bij dat rot wijf?
rein:welk rot wijf?
owen:de genen waar je nu bij zit mischien!
rein:wat?!
owen:jij weet best wat ik bedoel weet je rein je kan de boom in denk ff na je meisie nou ja dat je vanacht nog tegen melissa maakte zich zorgen om je en jij jij ... doei rein.
ik denk niet dat ik kan slapen.
xxx melissa :,(
Reageer (2)
OMD
1 decennium geledenOMG Rein ik vermoord je oké niet letterlijk dan is er geen Mainstreet meer
1 decennium geledenMaar dit kan echt niet zo behandel je een meisje niet.
Ik kan het weten want ik ben ook zo behandeld precies hetzelfde alleen zonder Mainstreet en heten de gene die mij bedriegt geen Rein maar ........... Yasin.