Chapter 21
Tum Tum Tum. Mijn dag kan niet meer stuk . Ik krijg telkens kudos en meer abo's voor dit verhaal en voor mijn gezamenlijke verhaal met Peperoni krijgen we ook steeds meer abo's, reacties en kudos. Ladies fair was erg leuk en daarnaast ga ik zaterdag na een lange tijd weer naar Peperoni ofwel Sara . Alleen morgen nog een werkdagje . What are your plans?
Ik liet mijn vingers langs het dressoir glijden, waarbij ik halt hield bij foto's van Harry. Deze stonden hier niet de vorige keer en met een glimlach denk ik terug aan wat ik de vorige keer tegen hem had gezegd. Make it a home. Ik pak een foto op waar Harry op staat met zijn moeder en zus. Een foto van wel zeker heel wat jaren geleden. Ik gok dat hij rond een jaar of zes was terwijl hij met de grootste lach op zijn gezicht de lens in kijkt. Dezelfde lach, dezelfde glans in zijn ogen die hij nu nog heeft, ondanks dat het kleutergezicht plaats heeft gemaakt voor een gezicht van een man. Het ronde zou je totaal niet meer kunnen herleiden als je nu kijkt naar zijn gezicht. Voorzichtig zet ik hem weer terug en bekijk de foto van hem en zijn zus. Best wel vreemd eigenlijk. Je weet precies wie iedereen is, maar je kent ze totaal niet. Het voelt bijna hetzelfde als dat je een persoon ooit in je leven hebt gezien, of een persoon waar iemand ooit over heeft gepraat. Je kent nog net niet ieders levensverhaal, maar het zijn tegelijkertijd totale vreemden voor je.
Rustig loop ik richting de keuken waar ik Harry heb achtergelaten. Het was al vrij snel duidelijk dat ik zou gaan afwassen, aangezien ik echt een gruwelijke hekel heb aan afdrogen. De meeste dingen konden dan ook wel in de afwasmachine, maar de pannen helaas niet. Als hij nu gelijk had afgedroogd, waren we al een tijdje klaar geweest, maar in plaats daarvan bleef hij mij aankijken, afgewisseld met een aantal kussen in mijn nek en twee warme armen om me heen geslagen. Dat is de reden dat hij nu staat af te drogen en ik in zijn huis aan het ronddwalen was.
'Are you looking at me?'
'Maybe..' Met een glimlach gooit hij de theedoek op het aanrecht en loopt recht naar mij toe. Ik hef mijn armen wat hoger zodat ik ze gelijk om zijn nek heen kan slaan. In plaats van hem me te laten kussen, iets waar hij gelijk op doelde, draai ik mijn hoofd een beetje en trek hem dichter naar me toe terwijl ik mijn hoofd in zijn nek leg. 'One thing you need to know about me, I love holding people.' Ik sluit nog even mijn ogen terwijl mijn lichaam de lichaamswarmte van Harry opneemt, voor ik me terugtrek en een licht kusje op zijn lippen geef. Ondanks dat het niet mijn eerste keer zal zijn, gieren de zenuwen alsnog door mijn lichaam. Het idee dat hij me al eerder naakt heeft gezien zorgt ervoor dat de zenuwen lichtelijk afnemen. Hij drukt zijn mond zachtjes op mijn mondhoek en glijd door naar het midden van mijn lippen. Ik sluit mijn ogen en laat het gevoel me overspoelen. Zodra ik mijn mond een klein beetje open komt mijn tong in aanraking met de zijne en daardoor weet ik dat ik al hopeloos verliefd op hem ben geworden.
Ik voel hem zachtjes tegen me aan duwen en terwijl ik stappen achteruit zet begeleidt hij me naar zijn slaapkamer. De kamer met het heerlijke bed en de aangrenzende badkamer. Ik laat me achteruit op het bed vallen, waarbij ik Harry met me mee trek. Waar anderen de mannen van zich af duwen door het gewicht, vind ik het juist fijn. Waarom? Geen idee. Harry heft zich omhoog tot hij op zijn knieën zit en trek mij met zich mee tot ik schrijlings op zijn schoot zit. Bijna tegelijk trekken we onze shirt uit en even twijfel ik of ik mijn bh ook uit moet doen, tot ik Harry's blik zie. Hij laat zijn hand over mijn ribben glijden, waarna hij doorglijdt naar achteren. Het geluid van drie kleine klikjes laat me weten dat mijn bh los is en voordat de bh weggehaald is bevindt zijn hand zich al op een van mijn borsten. Zijn ietwat koude handen op mijn borsten zorgt gelijk voor kippenvel over mijn hele lichaam en hoe langer hij met mijn borsten bezig blijft, hoe meer kippenvel ik krijg, vermengd met genot. Ik druk mijn lichaam hard tegen het zijne aan en door zijn harde buikspieren tegen mijn buik aan en zijn lichaamswarmte wil ik alleen maar meer. Ik laat mijn handen over zijn lichaam glijden terwijl ik voel hoe hij steeds harder wordt. Als hij maar niet té groot is,.... Met een ruk staat Harry op de grond, mij met zich meetrekkend, waardoor ik mijn benen om zijn middel heb geslagen en ze stevig tegen de zijne aanduw met mijn dijen. Ik voel gewoon hoe hij zijn broek uittrekt, mij nog steeds vasthoudend. Even later zet hij mij op de grond neer en zodra ik een blik heb geworpen op zijn penis weet ik zeker dat hij groter is dan de jongen waarmee ik seks heb gehad of van die anderen waarvan ik ze heb gezien.
'It will be ok Amelia.' Na die woorden trekt hij me naar zich toe en kust me stevig op mijn lippen, waarna ik mijn handen op zijn heupen leg. Even later heeft Harry ook mijn broek uitgetrokken en me weer terug op het bed gelegd.
Zijn aanhoudende bewegende vingers op mijn clitorus maken me helemaal gek en zodra hij vingers naar binnen begon te duwen begon ik mijn heupen naar zijn hand op te heffen. Ik wist wat ik wilde en ik wist ook dat Harry het zo lang mogelijk uit wilde stellen voor mij, maar dat kon me al niks meer schelen. Ik laat mijn handen over zijn strakgespannen erectie gaan en zodra ik een diepe ademhaling hoor die langzaam en sissend wordt uitgeblazen weet ik genoeg. Zo snel als ik kan trek ik Harry over mij heen, waar hij nog snel naar mijn gezicht kijkt. Even later glijd hij in me en hoe verder hij glijdt, hoe meer ik me tot het randje geduwd voel. Wat me nog het meest verbaasd is dat hij helemaal in me past en aan Harry's gezicht te zien denkt hij precies hetzelfde. Langzaam begint hij te bewegen en met elke stoot bouwt de spanning zich in mijn lichaam op. Als van een afstand hoor ik steeds meer gekreun tot ik erachter kom dat ik dat zelf ben. Ik zie het zweet op Harry's voorhoofd staan en ik weet dat hij nog niet wil klaarkomen voor mij. Om hem tegemoet te komen duw ik mijn heupen omhoog bij elke stoot die hij geeft. Ik hield het niet meer en ik voelde een golf van genot door mijn lichaam heen trekken. Terwijl hij nog in mij door bleef stoten tot hij ook klaarkwam, bleef er steeds olie op het vuur gegooid worden, waardoor ik het gevoel had erin te blijven hangen. Ik voelde Harry nog verstrakken, maar ik leek zelf geheel van de wereld te zijn. Ik dacht dat ik ooit was klaargekomen, maar ik heb mijzelf al die tijd voor de gek gehouden.
Uitgeput lag ik onder hem en lag hij bovenop me, zijn hoofd diep weggegraven in mijn nek met onze harten die op volle snelheid klopten en onze lichamen die ritmisch bewogen op de diepe ademhalingen van ons allebei. 'That was-'
'amazing' maakte ik zijn zin af. Hij hief zich wat omhoog en trok zich uit me, waarna hij op zijn zij naast mij ging liggen. Ik draaide me een kwartslag om tot ik hem recht kon aankijken. Om de warmte te behouden schoof ik nog wat meer naar hem toe waarop hij een verdwaald plukje uit mijn gezicht haalt.
'I think that the whole building knows we had sex, at least that someone has, I had.' Ik heb geen idee waar hij het over heeft en de frons op mijn gezicht maakt dat schijnbaar genoeg duidelijk. 'Your were moaning and you shouted my name when you came.' Ik voelde mijn wangen warmer worden maar de kus die Harry me gelijk gaf stelde me weer gerust. 'And I loved every second of it.' Ik kruip nog wat dichter tegen hem aan. 'I don't moan.'
Ik voelde zijn borst heen en weer gaan van het lachen. 'Yes you do.'
'Hmm....ever heard yourself?' Ik duw tegen zijn borst tot hij op zijn rug ligt, waardoor ik mijn hoofd op zijn borst kan leggen en met een laatste kus op zijn borst mijn ogen kan sluiten. Ik weet dat ik verliefd op hem ben, maar hoe is dat andersom? Vindt hij me echt leuk of ik ben ik gewoon de volgende op zijn lijst. Vermoeid hou ik een diepe gaap binnen. Ik moet er gewoon niet aan denken.
'Goodnight Harry.'
'Night Amelia.'
Reageer (1)
Natuurlijk is hij verliefd op je!
1 decennium geledenOh mijn god ik heb het zelfs moeilijk op te typen. :')
Cutiees.