Foto bij SHOP!!!!

//Alexandra Petrovsky\\

ik word wakker.. ''mmm shoppen!'' ik spring mn bed uit draai de kraan open en spring onder de douche. na het douchen doe ik snel mijn kleding aan, snel loop ik naar buiten ''heey Alexandra??'' ik draai me om en zie Bas ''Heey!'' roep ik vrolijk ''zoooo jij ziet er vrolijk uit!'' ik glimlach ''jaa ik ga shoppen met de meiden'' Bas glimlacht en krabt op zijn hoofd ''gezellig hoor! ik zie je nog wel weer'' ik knik en loop weer verder. ''haii meiden!'' ik zie Anna en Brooke staan in de Aula ''gaan we Luizekindje'' zegt Brooke als grap ''jaja, ik ga niks duurs geven aan jullie hoor!'' Brooke en Anna lachen ''wij hoeven niks duurs, we kennen een winkeltje.. en je gaat gek worden hoe goedkoop en geweldig die is!'' ik gimlach ''lets go babe'' ''wacht tis koud hoor ! neem een jas mee!!'' ik pak mijn Jas snel en loop mee naar buiten ''woah.. t sneeuwt?! gelukkig heb ik een panty onder mn spijkerbroek'' roep ik grinnikend ''Anna knikt ''ja meid.. prrr'' rilt ze Brooke knikt ''kom we zoeken een taxi!'' ik glimlach ''zoek? no way.. wacht..'' ik loop naar de stoep en steek mijn hand uit ''Taxi!!!'' gelijk stopt er een mooie taxi voor mijn neus ''Entre madame!'' ik maak een buiging en stap zelf snel in voor hun gaan ''haha kut wijf'' lacht Brooke en eindelijk sluit Anna het portier ''Bonjour Mesdames'' (hallo dames) zegt de taxi chauffeur '' Bonjour!'' zeggen we tergelijk in koor '' Qu'elle est votre destination?'' (waar gaat u heen?) ''paris, vêtements 16'' Zegt Anna enthousiast. hij knikt en rijd weg ''zoo, ik heb er wel zin in!'' Anna en Brooke knikken ''jah idd Alex..'' zegt Anna lief .. 25 min later stoppen we bij een klein winkeltje. ''merci beaucoup'' zeg ik netjes en stap uit met Anna en Brooke. Brooke stapt als eerste de winkel in dan Anna en daarna ik.. we komen binnen in een gezellig winkeltje.. met een lieve vrouw.. ''Bonjour, Dames kan ik jullie weer helpen?'' Brooke knikt ''Jaa zeker! heeft u de laatste trends?'' de vrouw knikt en haalt een doos achter de toonbank vandaan ''truien 5 euro.. shirts 2,50.. broeken 10 .. en jasjes 8 euro..'' we knikken en grazen door t stof..
na een uur of twee zijn we klaar en hebben we afgerekend ''awesome man!'' Brooke knik ''ik zei t toch Alex!'' ik knik en stap de taxi weer in '' Dos..'' zegt Brooke droog (terug) en hij rijd weer terug naar t tehuis .. we stappen uit met onze vele tassen en sleuren ze mee naar binnen ''jezus.. zwaar man!'' roep ik.. en ik zie Bas lopen. ''Heey!!'' roep ik Bas neemt een aanloopje en pakt mijn tassen over en die van Anna en Brook gelijk ''Ziezo dames'' en hij loopt naar mijn kamer en legt alles voor de deur ''uitzoeken maar!'' grinnikt hij en hij loopt weer weg...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen