Trente et un
Girl quit playing
We're just friends, what are you saying
Said there's another and look right in my eyes
My first love broke my heart for the first time,
and I was like
De dagen met Paris waren eerste snel omgevlogen. Gisteren was ze naar huis gegaan, we hebben veel gepraat en gehuild maar ook genoeg gelachen. Over een paar weken zou ze weer komen met oma en mijn twee half broertjes en dan wouden ze ook een pers conferentie houden met mij er bij, al zag ik daar flink tegen op. Ik sprak Justin amper en zo dra we samen in een ruimte waren zorgde ik dat ik zo snel mogelijk weg was. We zouden nog twee concerten hebben in Holland en dan gingen we richting Duitsland. Samen met Jaden liep ik een beetje te kloten in het hotel. 'Zullen we verstoppertje doen?' Vroeg hij plots. Mijn ogen lichten op. 'Ja!!! Kom we gaan de rest zoeken.' Toen we na een kwartier iedereen hadden op getrommeld al wou de helft niet mee doen dus waren alleen Shara, Chloe, Justin, Dave, Ryan Good -dat was echt een kleuter in een lichaam van en dertig jarige-, Lil Za, Lil Twist, Ryan en Chaz mee gekomen. De laatste twee zijn vrienden van Justin en waren gisteren aan gekomen, ze waren echt super. Za en Twist zouden vanavond mee optreden met Juicy J maar die wou niet mee doen. 'Ik ga tellen.' Riep Nikki en ze keek lachend de kring rond. 'Zo te zien doe jij dit vaker.' Zei Twist die haar duidelijk zag zitten. Nikki lachte en knikte, ik wist gewoon dat ze dit vaak met Darryl speelde haar zoontje. 'Wat zijn de regels?' Vroeg Dave die tegen de muur aan leunen. 'Je mag niet vrij buten, alleen op de begaande grond en deze verdieping verstoppen en niet de kamers in.' Zei ik. Iedereen was het er mee eens en Nikki begon met tellen. Zo snel als ik kon sprinten ik naar de trap en rende naar beneden, zoekend keek ik om me heen mijn ogen bleven hangen op het buffet, het was al half 12 dus niemand die dat nog hoefde, ik pakte een mand met nog heerlijke broodjes en dook onder de tafel waar een groot wit kleed over hing. Ik ging in kleermakers zit, zitten en pakte een broodje. Ik wou net een hap nemen toen ik gewoon iemand naar me voelde kijken, ik keek naast me en sloeg een klein gilletje toen ik Justin naar me zag kijken met ren verbaasde blik. 'Doei!' Zei ik en wou weg lopen. Tot ik Nikki hoorde roepen dat ze Ryan Good had gevonden. 'Shit.' Mompelde ik en besloot maar een hap van mijn broodjes te nemen. Justin daar in tegen schoof naar me toe, hij zat een beetje gebogen omdat hij een flink stuk groter is dan mij. Even moest ik grinniken omdat het er echt debiel uit zag. 'Hoe is het?' Fluisterde hij. Ik snapte niet waarom hij nog tegen me praten. Ik haalde mijn schouders op en nam nog een hapje van mijn broodje. 'MJ alsjeblieft praat met me.' 'Wat valt er te praten Bieber.' 'Ik wil geen ruzie meer.' 'Had je, je maar eerder moeten bedenken voor je me gebruikte.' 'Dat was een leugen.' Fluisterde hij, maar hij zei het zo zacht dat ik twijfelde of ik hem wel goed verstond. Ik keek opzij en zag dat hij wel dicht bij zat. 'Ik hou van je maar.....' 'GEVONDEN.' Riep Nikki opeens. Ik slaakte weer een klein gilletje, ik keek Justin even aan maar besloot toen toch onder de tafel Vandaan te kruipen Justin zuchten en kroop er ook onder uit. Ik liep naar de rest van de mensen die al gevonden waren. Toen ik Chaz zag staan nam ik een aanloopje en sprong op zijn rug. Nu was hij de gene die een gilletje sloeg. Ik schoot kei hard in de lag en gaf hem een tik op zijn hooft 'Je gilt als een wijf Chaz.' Hij keek me even beledigd aan maar moest toen ook lachen. 'Zo te zien moeten alleen Dave, Jaden en Chloe nog.' Zei ik meer tegen mezelf dan tegen de rest. 'Drie keer raden waar Chloe en Jaden zijn.' Fluisterde Shara hard genoeg dat alleen Justin, Ryan, Chaz en ik het hoorde. En meteen schoten we in de lag want tussen die speelt er nog al veel.
Reageer (9)
HET IS ECHT EEN LEUK VERHAAL MEID! HOEVAAK MOET IK HET ZEGGEN!
1 decennium geledenen hup snel verder
HET IS EEN SUPPPER VERHAAL en ik hou er enorm van doe snel verder !
1 decennium geledenPlease schrijf snel verder geweldig verhaal
1 decennium geledenVEDDEERRR!!!!
1 decennium geledenje moeet niet twijfelen! Het is een geweldig verhaal! Alleen reageer ik bijna nooit om dat ik altijd op mijn mobiel lees en het dan wel eens vergeet on te reageren xx
1 decennium geleden