Foto bij vingt-huit

Where the girls are so hot, yeah the girls are fine too,
Catchin' Bieber Fever, forget the Swine Flu.
Can I be the one to take you 'round town?
Be the one ya call when ya feeling so down.
I can be ya man, you can be my crown.
Yeah, I'm J.Bieber; first name, last name.
J.Bieber, checkin' on the past lane.
I'm J.Bieber, I'm always in the fast lane

En daar stonden we dan in de club ik had een makkelijke outfit aan, waar ik me toch makkelijk in voelden. Ik vond het grappig hoe de mensen hier praten, al waren er ook genoeg mensen uit het buitenland dus zo erg viel het niet op. Ik zag Chloe bij een knappe jongen staan en ze wenkte me. Ik liep naar haar toe, 'Ze mogen hier drinken van af zestien jaar kom op we nemen een drankje.' Riep ze in mijn oor. Het was heus niet dat ik nog nooit heb gedronken maar ik kwam er gewoon niet makkelijk aan in Amerika. Ze nam afscheid van die jongen, die van dichtbij toch minder knap was van, dan een afstand. We liepen naar de bar en bestelde een Jack Daniels. 'Wat doen jullie nou?' Riep op eens Shara die naast me stond. 'Hier mag je van af je zestiende drinken.' Zei ik in haar oor. Meteen klaarde haar gezicht op en ze richten zich op de -zeker niet lelijke- bar man. 'Doe mij er maar ook zo een.' Zei ze. Ze kreeg een knip oog van de barman en haar drankje. We proosten op een mooie avond en dronken het drankje op, even voelde ik het branden in mijn keel, ik kneep mijn ogen dicht en schudden even met mij hoofd maar daarna was het sterke gevoel weg, en bestelde we er nog een. 'Lets dance.' Schreeuwde Shara boven de muziek uit. Mijn zijn drieën en ons nieuwe drankje liepen we naar de dans vloer. We zagen hier veel dansende dronken mensen en ik schoot even in de lag toen ik een meisje zag vallen over haar eigen voeten, zo te zien zag ze me lachen want ik kreeg een arrogante blik. Er kwam een super leuk liedje en we gingen helemaal los, tot het opeens een beetje onrustig werd in de club, ik probeerde te achter halen wat het was en zocht de club af, tot mijn ogen bleven haken in twee bruinen ogen. 'Shit wat doen hun hier nou weer?' Zei ik tegen Chloe en Shara die ook meteen om keken. 'Geef hem geen aandacht MJ je verdient beter, en daar staat beter.' Zei Chloe een wees een knappe jongen aan. Ik keek even naar Justin en zag hem bij een of andere blonde hoer staan, en zijn hand lag niet bepaald op haar rug, of haar rug was zo misvormt dat er een bult op zat. Ik richten mijn blik weer op iets anders en liep naar de bar. 'Twee Daniels.' Zei ik tegen de bar man. Hij gaf ze me en ik dronk ze in een teug op. Wauw nu voelde ik het zeker wel. 'Jij heb wel genoeg gehad dame, kom dansen.' Hoorde ik een stem in mijn oor. Ik keek op en zag Alfredo staan, en liet me gewillig mee trekken naar de dans vloer. Ik zag Justin kijken en ging dichter bij Fredo staan. Oke het was fout om dit te doen maar wat kon mij het nog schelen. Tot ik opeens een wel hele bekende stem door de speakers hoorde galmen. 'Ey dit is ons lied.' Zei Alfredo. Ik knikte 'Ken jij de dans nog?' Vroeg ik hem. 'Tuurlijk ken ik die.' Ik ging in mijn pose staan en Alfredo zorgde dat mensen aan de kant gingen, normaal gesproken zou ik dit nooit doen maar door de drank kon het me allemaal niks meer schelen. En met de stem van mijn vader die me leiden begonnen we te dansen.


Oh My God jullie dwingen me gewoon om verder te gaan :o haha, even op de reactie van JasmineXJazz Ik zal uit leggen, ze blijft een meisje en ze laat niemand meer toe, maar fun hebben kan altijd en ze kan toch met niemand iets beginnen in Nederland snapje haha :) Oh en goed nieuws vanavond activeer ik een nieuwe story maar let op niet op mijn account deze story schrijf ik namelijk samen met Tuts Jullie kennen vast allemaal Jason McCann? Justin zijn caracter uit CSI nou het verhaal gaat over hem, maar dont worry Justin komt hier ook in voor ^^ zo dra dat verhaal geactiveerd is krijgen jullie hier ook een nieuw hoofdstuk... Oh en als Tuts ook even verder gaat met haar verhaal Brother's Best Friend • Justin Bieber veel lees plezier schatjes!!

Reageer (4)

  • Jerauhl

    verder babeeeey yay

    1 decennium geleden
  • BiebersJerry

    DIE DANS IS SUPPPER

    1 decennium geleden
  • BiebersJerry

    sneeeeeel verdeeer !! :)

    1 decennium geleden
  • NxG236

    Wow ik heb de dans gezien en... Wow xD
    Maar echt supergoed geschreven verder pleasse!!!:D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen