Foto bij vingt-trois

Whatever doesnt kill you, only makes you stronger
So I'mma get stronger
Call me like a veteran, veteran
I lock lock it down and go again
Call me like a veteran, veteran
I lock lock it down and go again

Ik werd wakker door een harde klap, geschrokken opende ik mijn ogen en zag toen dat Justin zijn mobiel tegen de muur had aan gegooid, ik keek hem verbaasd aan en hij keek me schuldig aan. 'Sorry ik wou je niet wakker maken, ik was gewoon boos.' Wat is er dan gebeurd?' Vroeg ik hem nieuwsgierig. 'Selena...' Mompelde hij wat vaag. 'Vertel.' Hij zuchten en keek me aan. 'Nee ga jij nou maar weer slapen.' 'Nee nu ben ik niet meer moe.' 'Eigenwijs jong..' Mompelde hij, maar hij vertelde wel wat er was. 'Kijk je weet dat ik haar miste en zo, maar ik was eindelijk een beetje over haar heen sinds die gesprekken met jou, maar toen begon ze vanmorgen weer te praten en net belde ze me dus, met het verhaal dat ze een fout heeft gemaakt en me terug wil. Maar het is eerder uit geweest tussen ons en toen zei ze dat ook en ik hoef haar niet meer, ze doet me alleen maar pijn. Ik wil een meisje die lief en grappig is, waar ik gek mee kan doen en zo, en dat is zij gewoon niet. En toen werd ze heel boos en maakte ze me voor alles uit, en werd ik zo boos dat ik mijn mobiel maar kapot gooide.' 'Uhm, zonde van je mobiel.' Hij schoot in de lag. 'Ach ik koop morgen wel een nieuwen.' 'Ja snap ik, maar dus Selena is voorgoed verleden tijd?' 'Ja klopt, pas toen ik haar stem hoorde, merkte ik dat het me niks meer deed.' 'Hoe kan dat dan plots?' 'Ik denk niet dat het zonder reden is..' Zei hij vaag. Ik knikte. 'Hoe laat is het.' Hij wou zijn mobiel uit zijn zak halen, maar besefte toen dat het die aan de andere kant van de kamer kapot op de grond lag. Ik grinnikte en keek op mijn eigen mobiel, half vier. Jeetje dat concert duurde tot twaalf uur voor mijn gevoel was het net een uurtje voorbij. 'Ik ga maar eens naar mijn eigen kamer.' 'Nee blijf alsjeblieft.' Hij keek me smekend aan, en even verdronk ik in zijn ogen. Ik voelde hoe zijn hoofd dichter bij die van mij kwam, en voor ik het wist voelde ik zijn zachte lippen op die van mij. Even verstijfden ik maar toen hij zijn warme hand op mijn wang legde ontspanden ik, ik voelde hoe zijn tong langs mijn onderlip streek en gewillig opende ik mijn mond, ik voelde hoe mijn hart tekeer ging en hoe onze tongen een liefdens spel speelden. Opeens besefte ik wat we precies deden en duwde ik hem weg, 'Ik, jewel.. Moe.. En ben weg.. Slapen..' En zonder verder iets te zeggen stond ik op en liep zijn kamer uit. Zo dra ik de deur dicht had gedaan liet ik me tegen de muur vallen en gleed naar beneden, verbaasd voelde ik aan mijn lippen en rook ik aan zijn trui die ik nog aan had. Waarom had hij me goezoend? Of zoende ik hem? Waarom vielden ik iet? Waarom deed mijn hard zo raar? Ik kan niet verliefd zijn op Justin, hij is wereld beroemd en ik praat nog steeds met Nick. Ik kon niks met Justin beginnen voor hij wist wie mijn vader was, ik zuchten en stond op zonder echt na te denken liep ik naar mijn kamer deed mijn deur open. Kleden met uit trok een schone onderbroek aan en gewoon de trui van Justin waste mijn gezicht, maar zorgde dat ik mijn lippen niet raakte, poetste daarna mijn tanden. Zo dra ik in de spiegel keek verwachte ik iets anders te zien aan mijn gezicht maar het enige rare was dat mijn ogen glansde, dat deden ze al heel lang niet meer. Ik voelde aan mijn lippen en zuchten nog een keer. Besloot toen maar in mijn bed te gaan liggen, en met heel veel gedachtes viel ik opnieuw deze avond in slaap, maar nu zonder Justin die me beet hield.


Jullie reacties ^^ Daarom dit hoofdstukje, morgen weer een moet nu echt verder leren, maar ik hoop dat jullie blij zijn en ik nog een Kado of hele lieve reacties krijg!! JAAA ze hebben gezoend hihi :) xxx

Reageer (7)

  • ImagineDragons

    I love your storyy ! Snel verder <3

    1 decennium geleden
  • xEloquence

    IK BEN VERLIEEEFD! WAUW JE VERHAAL IS ZO MOOI
    MORE ROMANCE PLEASEEE

    1 decennium geleden
  • BiebersJerry

    Omgggg mag ik trouwen met je verhaal ???

    1 decennium geleden
  • finecandy

    ik kwam teru van mn werk en zag gewoon 3 nieuwe stukjes!!! dus ik werd heeeeeeel blij hahahahahaha
    ga snel verder!!!!!

    1 decennium geleden
  • bizzle14

    Ik was zo blij toen ik zag dat je een deeltje had geschreven hahahaha.

    Snel verder met je Geweldige verhaal xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen