Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
IK GA IN PARIJS!
Omdat ze naar Belgie niet komen ik op de 24ste mijn uitslag krijg van school en 25 juni mijn proclamatie heb (EN DAN BEN IK AFGESTUDEEEEEERD en ga ik in Londen studeren! Aaaaaaah)
En ohgod ik mag eigenlijk niet op de computer want ik zit met een whiplash en een hersenschudding door een fucking frisbee... ech waar, het is geen grapje! Vraag mij niet hoe, vraag het de frisbee, hij is schuldig!
MAAR QUIZLET IS ZO VERSLAVEND
Reageer (41)
Ik ga de 24e!
1 decennium geledenGoed stukje weer!
+Kudo
IK GA IN PARIJS!
1 decennium geledenOmdat ze naar Belgie niet komen ik op de 24ste mijn uitslag krijg van school en 25 juni mijn proclamatie heb (EN DAN BEN IK AFGESTUDEEEEEERD en ga ik in Londen studeren! Aaaaaaah)
En ohgod ik mag eigenlijk niet op de computer want ik zit met een whiplash en een hersenschudding door een fucking frisbee... ech waar, het is geen grapje! Vraag mij niet hoe, vraag het de frisbee, hij is schuldig!
MAAR QUIZLET IS ZO VERSLAVEND
Wat een brief over mijn leven zeg :o
Ik ga 7 juni, in londen dus helaas kan ik je niet meeten haha. Wel weer super geschreven!
1 decennium geledenDen 25ste & HARRY MOET TERUG KOME DIE ZEN PERFECT SAME EN DEAN NIII
1 decennium geledenK ga ook de 24ste ik sta in het groene vak : )
1 decennium geleden