Naam: Lily
Leeftijd: 381 Jaar
Karakter: Lily is een vrolijke meid die het beste wil voor iedereen. Ze is een aanwezig persoon en staat voor iedereen klaar. Ze is niet snel kwaad en hyperactief.
Kracht: Alle soorten planten en bloemen laten groeien waar en wanneer dan ook.
Draak Foto: Plant Dragon


Naam: Marey
Leeftijd: 690 Jaar
Karakter: Marey is een opvliegerig type, ze word snel kwaad maar is ook er vrolijk ingesteld. Ze houdt ervan om lol te trappen en haalt alles uit haar onsterfelijke leven.
Kracht: Vuur spuwen.
Draak Foto: Fire Dragon


Naam: Rosie
Leeftijd: 334 Jaar
Karakter: Rosie is een onzeker maar lief meisje. Ze wil het beste voor iedereen en zal niet snel je haar problemen vertellen. Als ze je echt vertrouwd zal ze voor je klaar staan.
Kracht: As spuwen, je word verstikt door het as.
Draak Foto: Ash Dragon


Naam: Thara
Leeftijd: 299 Jaar
Karakter: Thara is een gezellig meid die graag lacht en niet snel boos word, als ze boos is ben je de lul. Ze zal altijd voor je klaar staan en is een geweldige vriendin.
Kracht: Ijs spuwen.
Draak Foto: Ice Dragon


Naam: Nathan
Leeftijd: 299 Jaar
Karakter: Nathan is een vrolijk jongen die hard werkt om zijn doel te bereiken. Hij zal altijd voor je klaar staan en is niet snel boos.
Kracht: Water spuwen
Draak Foto: Water Dragon


Naam: Aiden
Leeftijd: 287 Jaar
Karakter: Aiden is een stille maar hele lieve jongen, hij is onwijs slim en komt altijd met geniale oplossingen. Hij is een geweldig vriend en zal je niet snel alleen laten.
Kracht: Met zijn staart kan hij alles breken en kapot slaan.
Draak Foto: Air Dragon

Reageer (1)

  • Thehuntsman

    NICE!! EN AL DIE DRAAKJES ZIJN EPIC!
    SNEL VERDUR!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen