Foto bij tattoo's and stretchers :O

de kleren van de foto heb je aan

je kijkt op en kijkt recht in de mooiste bruine ogen ever. ik: ja het gaat wel. maar ik ken je van ergens maar weet niet drek van waar? jongen: kan wel zijn misschien van zien ofso ik ben Travis. jij : hey Travis ik ben kirsten . Travis : maar wat doet zoon mooi meisje als jou hier zo aleen huilend? jij : ruzie thuis en weggelopen. Travis : weglopen is nooit de beste oplossing praten wel. jij : met men stief papa valt gewoon niet te praten. Travis : moet ik je thuis brengen? jij: hoeft niet perse . Travis : ik wil het graag doen hoor . jij : ok dan :) . julie stonden op en liepen recht onder een licht en toen zag het die tattoo's en stretchen je kende ze uit duizende. jij : mag ik je iets vragen? Travis : tuurlijk. jij : ik wist dak je niet zomaar kende. Travis: aah? jij : jij bent t mills. Travis : das idd waar. julie wandelde verder maar je durfde niet veel te zeggen. logisch je wandelde naast t mills de t mills de jongen van je dromen! julie kamen aan je thuis aan . t mills : mag ik je nr? jij : tuurlijk en je gaf je nr aan hem. kreeg een kus op je wang en zwaaide hem uit. en rende snel naar boven want ja je wou geen gezaag van je stiefpapa. je lag op je bed en effe later kreeg je een smsje. hey prachtje rara wie ben ik? je stuurde terug een zeer knappe jongen met stretchen en tattoo's? genaamt Travis? je kreeg drek een smsje terug maybe schoonheid tuurlijk ben ik het xx je smste nog wat en viel in slaap.

laat ma wete wa je vond

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen