Ik ben een mainiac niet zo`n gillende hoor maar toen ik zag dat daan er was werd ik een beetje gek het enigste wat ik wilde was daan leren kennen en isabel wist dat, toen wij de t-shirts hadden gebracht bleven we even staan om te horen wat ze zeiden en ik hoorde daan zeggen dat hij isabel leuk vondt maar isabel zei dat hij me gewoon moet leren kennen en dat hij haar type niet was en nu ging ze tijdens het eten opeens zo doen en, en gaat ze met daan weg, de meiden zien dat ik verdrietig ben en ik wordt van alle kanten geknuffeld als ze me eindelijk loslaten zegt jasmijm luister meid daan is een leuke jongen maar jij verdient zo veel beter ik glimlach echt? Jaaaa zeggen ze alle 8 in koor. En vannacht slaap je gewoon bij ons inderdaad zegt charlotte we pakken mijn slaapspullen en leggen ze bij de meiden savonds kijken we mean girls en hebben veel lol rond een uur of 12 zeg ik dat ik even wat moet halen uit me slaapkamer ik loop wel mee zegt lizzy als we de kamer van de meiden uit zijn pakt ze me bij de arm je wilt kijken of ze al terug is of niet? Ik knik kom zegt ze we doen voorzichtig de deur open daar zie ik wat ik nou net niet wilde zien ik sla me hand voor me mond en barst in tranen uit lizzy pakt me vast en neemt me snel mee naar de kamer van de meiden ze zien dat ik huil en knuffelen me wat is er vraagt Lisa voorzichtig ik zag daan en isabel in isabels bed liggen dan zegt jasmijn tja niks van aantrekken een ander meisje dat noëlle heet zegt je verdient beter echt waar ik knik. Gewoon niet meer aan denken we gaan gewoon heel veel lol maken en dan komt het helemaal goed zegt lisa ik knik weer, jullie hebben ook gelijk ik moet me kamp niet laten verpesten door zo iets stoms inderdaad zegt Lisa laten we maar snel gaan slapen zegt charlotte ik knik al kan ik niet slapen door alles wat vandaag is gebeurd maar toch val ik op een gegeven moment in slaap. Rond een uur of 6 wordt ik weer wakker en kan ik niet meer slapen ik besluit om maar even te gaan hardlopen even mijn hoofd leeg maken ik trek me trainingskleren aan en kom er achter dat me hardloopschoenen nog in me eigen kamer liggen heel voorzichtig loop ik naar binnen heel even voel ik me weer kut maar ik denk aan wat de meiden zeiden pak snel me schoenen en ren de trappen af naar beneden en begin te rennen naar het bos, het bos is prachtig zo kalm en rustig, ik besluit naar een half uurtje even te gaan zitten op een bankje, net als ik zit hoor ik gekronkel en het komt steeds dichter bij wat is dat toch en dan zie ik het aankomen....

Reageer (1)

  • rotjex3

    Snel verder? :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen