We zijn klaar met de kartonnen poppen en houden ze voor ons. "Wauw, ze zijn echt goed gelukt!" zeg ik en ik pak mijn mobiel. "Ylva, ga er eens tussen staan." zeg ik en ze gaat er tussen staan. "Lachen!" zeg ik met een big smile. *KLIK.* "Klaar! Nu jij Lotte." zeg ik. Ze gaat ertussen staan en na Lotte was Menora aan de beurt. "Zullen we de foto's online zetten?" bedenkt Menora en we zetten ze online. "Best." zeg ik en ik zet de foto's op instagram, en link ze bij hun eigen foto. Ze checken allemaal hun mobiel en de eerste likes stromen binnen. Binnen 3 minuten heb ik al weer 15 likes, wauw. Ik leg m'n mobiel weg en 10 minuten later begint hij als een gek te trillen. 276 likes, 86 reacties, 23 volgverzoeken. Mijn mond valt open van verbazing...
Ik kijk en zie dat One Direction me gelikt had, bij een foto van hun. Wacht, misschien is dit wel van de Meet&Greet wedstrijd?! bedenk ik in mezelf en begin als een gek te kijken. Ik kan het allemaal niet eens lezen, steeds meer mensen gaan m'n foto's liken, erop reageren en steeds meer volgverzoeken. Menora, Ylva en Lotte kijken me raar aan. "Populair ofzo?" vraagt Menora. "Ja, nee, ik bedoel..." Ik kom niet eens meer uit m'n eigen woorden, zo erg ben ik opgefokt. Eindelijk heeft hij geladen en kan ik het lezen. Dan opeens valt m'n mobiel uit en begin ik als een gek te gillen. Menora, Ylva en Lotte schrikken zich te pleuris doordat ik gilde en meteen ben ik stil. "Sorry..."

"Your hand fits in mine.
Like it's made just for me.
But bear this in mind.
It was meant to be.
And I'm joining up the dots.
With the freckles on your cheeks.
And it all makes sense to me."

Ze vroegen wat er was en ik legde ze alles uit. "Je bedoelt die ene wedstrijd, van die Meet&Greet met One Direction, waar jij aan mee hebt gedaan?!" zegt Menora helemaal hyper. Ik knik. "Ik denk wel dat het daarom gaat, in de reacties stonden allemaal de woorden van M&G en wedstrijd en gewonnen enzo." "Maar dat betekend dus, dat jij die wedstrijd hebt gewonnen?!" vraagt Lotte terwijl ik mijn mobiel opstart. "Denk het wel, maar dat kon ik niet lezen want m'n mobiel viel uit." grinnikte ik. Ik trilde als de gek en liet per ongeluk m'n mobiel weer vallen. "Klote ding." mompel ik en pak hem op. Hij stond aan en meteen trilde hij weer, door alle berichtjes en alles. Ik klikte instagram aan en begon het te lezen...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen