Foto bij lazy day

sorry dat het zolang duurde, ik had het druk met school xx

|| Brooke Anderson ||

als ik wakker word pak ik Mockingjay en begin te lezen. ik heb het boek al 10 keer gelezen ofzo, maar hij blijft geweldig. zo blijf ik ook doorlezen tot dat Anna me roept dat we kunnen eten. snel leg ik me boek neer en kleed me aan. als ik aangekleed ben ren ik snel naar de eetzaal. "hee" zeg ik hijgend en plof neer op een stoel naast Alex. "hee" zeggen Alex en Anna in koor. "wat zullen we doen??" vraagt Anna. "geen idee, daagje luieren?" stel ik voor en de meiden stemmen in. "zullen we een film kijken?" vraagt Alex. "ja! The hunger games!" roep ik, ik weet het ik ben daar echt verslaafd aan. "jaa!" roept Anna. "okee, dan gaan we die dus kijken." zegt Alex en we eten ons eten op. als we het op hebben gaan we naar Alex kamer, zij heeft een computer mee. als we de film hebben gevonden start Alex hem op en gaan Anna en ik eten halen in de keuken. als we terug komen kan de film beginnen.

het is nu avond en ik zit bij Jai opschoot. we zitten gezellig te kletsen in de Aula. "wat zullen we morgen doen??" vraagt Alex verveeld, we weten al sinds een uur of 6 niet wat we moeten doen en het is nu 8 uur. "ehhmm.... ik moet morgen weg." zegt Ryan. "okee, is goed." zegt Anna en kijkt hem achterdochtig aan. "zullen we anders gaan shoppen als het mag?" vraagt Alex. "dombo we hebben toch geen geld." zeg ik. "ik wel, me moeder is niet arm hoor, ze kon alleen niet meer voor mij zorgen." zegt Alex en ik knik. "okee, dan gaan we morgen naar de stad." zegt Anna. "wat vinden jullie van de nieuwe kinderen?" vraagt Jai. "ik vond die jongen waar ik tegenbotste niks." zeg ik boos en Jai kijkt me lachend aan. "wat?" vraag ik verontwaardigd. "hij leek mij best aardig, behalve die opmerkingen." zegt Jai lachend en ik kijk hem boos aan. als blikken konden doden was hij dood geweest. niet dat ik dat wil ofzo, hij is mijn held. "okee, maar als hij weer zoiets zegt kom je me redden." "jaa tuurlijk" zegt Jai en geeft me een kus op me lippen. "you're my hero." fluister ik in zijn oor en hij kijkt me verliefd aan. "okee tortelduifjes! nu op houden!" zegt Ryan chagerijnig en loopt boos weg. "okee, wat heeft hij nou weer?" vraagt Anna verbaasd. "geen idee, maar wij gaan morgen shoppen." zeg ik en de meiden knikken. "zullen we nu nog even tv gaan kijken" stel ik voor en iedereen stemt in.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen