Hoofdstuk 1 gaat over het zusje die een jongen tegen komt (die jongen is justin bieber)
en ze wist neit dat hij beroemd was en werd op hem verliefd.

Jij ging lopen met een paar vrienden de rest van de vrienden bleef zitten bij een bankje nu was jij de enige die nog liep.
Het werdt steeds donkerder, toen zag je daar iemand en je zei hallo is daar iemand?
en toen hoorde je iets en diegene zei haay ik ben in het padje ik ben justin.
Toen ging ze naar hem toe en zei haay justin.
Jullie gingen bij kletsen want jij was nu 14 en hij was 15 jullie konden elkaar nog van groep 1 en 2 jullie vonden het toen helemaal geweldig paar minuten later, pakte justin jouw hand en je blooste.
Je zei ow sorry het spijt me ik moet gaan.
Hij zei ik spreek je morgen wel.
Jij zei owkaay doegg.
Toen om 21:30 ging je telefoon je keek en er stond zus je nam op.
Hallo je spreek met je zusje.
Ze zei toen kom je nog naar huis mam en pap zijn woedend, jij zei jha maar ik ben tog geen klein kind meer.
Zus weet je wie ik wel net hem gezien van groep 1 en 2 toen het was Justin.
Justin wat is de achternaam, zijn achternaam ff denken owjhaa het was Justin bieber.
De Justin Bieber die beroemd is coowl.
Is hij beroemd?
Jha natuurlijk wie ken hem nou niet zei zus.
Ow owkaay ik kom naar huis toe owkaay doegg tot zo.
tot zo zusje.
paar minuten later 21:45 ben thuis.
eey wij wisten neit waar je was waar was je dochter je zus heeft je nig gebeld we zijn woedend je had om 9 uur s'avonds thuis meoten zijn.
sorry hoor maar ik zag een oude klas genoot Justin Bieber je weet wel hij is beroemd.
ow owkaay maar ga nu naar je bed om te slapen.
Owkaay doegg geeft kus aan mam en pap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen