oke ik heb eigenlijk niets te zeggen. Dus lees maar snel

XXX iris

(vanuit Daan)

HET IS UIT. De woorden van Emma dringen keihard tot me door. Heeft ze het zojuist echt uitgemaakt. Ik kan het haast niet geloven. Boos kijk ik Rein aan. 'Dit is allemaal jouw schuld'roep ik boos naar hem. Wat heb ik hier nu weer mee te maken, jij kust een ander en dan geef je mij op de schuld het moet niet mooier worden. 'Jij hebt in het geheim met Emma' roep ik uit. Wat ik met Emma? kom op het is jouw vriendin dan ga ik daar niet iets mee beginnen, zoiets doe je gewoon niet zegt Rein vol overtuiging. He en die foto's dan zeg ik terwijl ik naar Kirsten kijk. Grijnzend kijkt Kirsten me aan. Tja soms moet je gewoon op het goede moment een foto maken dan lijkt de betekenis heel anders zegt Kirsten gemeen. Alle puzzelstukjes vallen opeens op z'n plaats. Emma heeft nooit iets met Rein of Nils gehad, Kirsten heeft dit alleen in scene gezet om mij en Emma uit elkaar te krijgen. Wat een ongelooflijke egoïstische trut ben jij roep ik uit. Ik loop op Kirsten af en wil haar een klap geven maar Rein houdt me tegen. Daan hier schiet je niks mee op.

Ik loop met Rein over het strand 'gast het spijt me echt, die foto's leken zo geloofwaardig en ze bracht het echt met overtuiging". Ach ik heb het je allang vergeven hoor, iedereen weet hoe achterbaks ze is en jij hebt gewoon de pech dat ze net Emma en jou moest hebben. Bij de naam Emma gaat er een steek door mijn hart. Ik ga even bellen hoor zegt Rein. Ik knik en plof neer in het zand. Na zo'n minuutje komt Rein naast me zitten. Denk je dat ze boos is vraag ik aan Rein. Ehm ja ook maar eerder, verdrietig en misschien teleurgesteld. Ik knik waar is ze nu eigenlijk? Ik heb net Mike even gebeld of die haar wou opvangen. Weetje Rein in ben de afgelopen dagen echt stom geweest, tegen jullie allemaal maar het ergste eigenlijk nog tegen Emma. Ik was boos op haar zonder enkele reden. Heb haar behandeld alsof ik haar niet eens kende. Hoe ga ik dat ooit goed maken? Even 1 ding he! Rein kijkt me aan 'Dit is niet allemaal jouw schuld voor een deel ligt het ook bij Kirsten". Ik knik maar ik had Emma gewoon moeten geloven wat er ook gebeurde. Denk je dat het te laat is? Gen idee, je moet het haar gewoon allemaal uitleggen. Een traan rolt over mijn wang hoe kon ik zo dom zijn. Rein staat op "kom dan gaan we kijken waar Emma is". Ik loop achter Rein aan richting ons huisje.

Met 2 treden tegelijk ren ik de trap op en gooi ik de kamerdeur open. ''Emma ik............' Ik kijk de kamer rond maar zie Emma niet. Vlug check ik of haar tas er nog licht maar ook die is weg. SHIT we zijn te laat vloek ik tegen Rein die net binnen komt lopen. "Nou wat sta je hier dan nog op naar de haven" zegt Rein. We rennen de trap weer af en rennen over de straten. Maar wanneer we bij de haven aan komen zie ik in de verte nog net een boot richting het vaste land varen. Ik voel een arm op mijn schouder en kijk achterom. Mike kijkt me aan ' het was en misverstand he?" vraagt hij. Ik knik, Ik dacht dat ze met Rein iets had alleen had Kirsten dat alleen maar in scene gezet zodat wij uit elkaar gingen. Wat haar nu dus ook gelukt is. Nils komt er nu ook bij staan 'ga morgen gewoon naar haar toe en leg het uit, ze zal het heus wel begrijpen'. Ik knik hoezo morgen eigenlijk ik kan het toch veel beter vandaag doen. Ehm ik weet niet of je het gemerkt hebt maar dat was de laatste boot zegt Nikki zachtjes. Ik zucht een keer, ja dat kan der ook nog wel weer bij hoor.

Reageer (2)

  • xxxKatexxx

    ....
    Snel veder
    Mag ik Kristen in elkaar slaan

    1 decennium geleden
  • UrWishhx

    ...
    Jah snel verder !
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen